برنامه ریزی ورزشی در رده نونهالان ، آینده ورزش را تضمین می کند

وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن مقوله استعدادیابی و سرمایه گذاری بر رده های پایه در رشته های مختلف ورزشی ، نتایج کسب شده توسط ورزشکاران نونهال تنیس روی میز در مسابقات جهانی را حاصل برنامه ریزی در جهت توسعه پایدار در حوزه قهرمانی عنوان کرد .

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی ، باران ارجمند و کمیل نیک نژاد دو ملی پوش نونهال با دکتر سید حمید سجادی دیدار و گفت وگو کردند .
در جریان این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی دو نونهال تنیس روی میز کشور این مهم را حاصل برنامه ریزی مسوولان و برنامه ریزان فدراسیون در جهت توسعه پایدار در حوزه قهرمانی عنوان و تاکید کرد : حفظ عناوین قهرمانی در این رده سنی بسیار سخت است ، بنابراین ورزشکاران کشورمان در این سنین باید تلاش بیشتری داشته باشند .
دکتر سید حمید سجادی با بیان اینکه دستیابی به عنوان قهرمانی دررشته تنیس روی میز در آسیا اقدامی قابل تقدیر است توضیح داد : برترین ورزشکاران این رشته در قاره بزرگ آسیا هستند و این نتایج را حاصل ممارست بسیار ورزشکاران ، اهتمام رییس و سایر برنامه ریزان و کادر فنی این رشته می دانم .
وی در ادامه سخنانش از ورزشکاران نونهال به عنوان آینده سازان ورزش کشور یاد کرد و خطاب به ورزشکاران حاضر در جلسه گفت : برای رسیدن به موفقیت مسیر بسیار پرفراز و نشیبی را باید پشت سر بگذارید و این راه با وجود تمامی سختی هایش بسیار شیرین و حساس است .
وزیر ورزش و جوانان همچنین خطاب به ملی پوشان نونهال تنیس روی میز گفت: شما از هم اکنون و تا آینده ، الگوی موفق بسیاری از جوانان خواهید بود ، بنابراین باید با حساسیت بیشتر زندگی شخصی و ورزشی تان را پشت سر بگذارید .
وی در ادامه الگو سازی ، تمرکز ، هدف گذاری ، احترام گذاشتن به پیشکسوتان ، مطالعه و نگاه علمی به رشته های ورزشی را گامی مهم در دست یابی به موفقیت دانست .
دکتر سجادی تاکید کرد : فرصت مناسبی برای شما وجود دارد که برای زندگی ورزشی تان هدفی را داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت، ضمن برنامه ریزی و الگو سازی از تجربه مربیان ،کادر فنی ، و پیشکسوتان بهره مناسب بگیرید .
وی در ادامه سخنانش از خود به عنوان خادم ورزش کشور نام برد و در ادامه احترام به پیشکسوت را مورد تاکید دوباره قرار داد و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از موفقیتهایی که به دست می آید حاصل پیشکسوتانی است که دانش خود را در اختیار ورزشکارا ن جوان تر قرار می دهندف بنابراین باید از هم اکنون این موضوع را سرلوحه کار قرار دهید .
دکتر سید حمید سجادی خانواده ورزشکاران را به جهت حمایت از فرزندان خودف مورد تقدیر قرار داد و تاکید کرد در دیدارهای بعدی ملی پوشان نونهال با خانواده های شان در این جمع ها حضور پیدا کنند چرا که والدین نقش بسیار مهمی در رشد ، تعالی و موفقیت ورزشکاران دارند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha