حمل ونقل جاده‌ای و ریلی در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس،گفت: حمل ونقل جاده ‎ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده در صدر مطالبات مردم است.

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،  حسین نوش‌آبادی در دیدار با فرماندار جدید شهرستان قرچک بیان کرد: طبق فرموده الهی، مدیریت و مسئولیت‌ها‎ که امانت‌های ‎خداوند برای مردم هستند، باید به اهلش سپرده شوند و این مسئولیت ها توأم با برقراری عدالت در جامعه همراه باشد؛ امانت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید به خوبی و درستی صیانت شود.

 نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی کشورند و ولی ‎نعمت مسئولان محسوب می‎شوند و اگر مردم نبودند، مسئولان نیز جایگاهی نداشتند؛ اعتبار کشورمان به مردم است، بیت ‎المال در واقع خزانه‎ای است که از سرمایه و ثروت مردم پدید آمده است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و خواسته ‎های مردم ملاک اصلی مدیران نظام است؛ امروز معیشت مردم مهم است که باید بنا به مصلحت اقتصاد و زندگی مردم شکل بگیرد و به مردم آسیب نرسد.

این مقام مسؤول بیان کرد: ضمن تشکر از خطیبی فرماندار سابق قرچک که جانباز متدین ، پیگیر و پرتلاش درحد وسع خود بود، باید از فرماندار جدید خواست که با برنامه ‎ریزی، اندیشه و نگاه بلند، باتوجه به کمبودهای کشور و مطالبات مردم، اولویت‌های خدمت به مردم را شناسایی کند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: محورهای اصلی توسعه شهرستان قرچک پنج مورد است که اولویت دارد ؛ اول بحث حمل ونقل جاده‎ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده که در صدر مطالبات مردم است و بحث دوم نیز حق‎آبه آب شرب مردم از سد ماملو است چون آب مطلوبی در قرچک نداریم و تصفیه‎ خانه فاضلاب قرچک نیز اولویت مهمی است.

وی ادامه داد: اولویت بعدی شهرستان قرچک در زمینه بهداشت و درمان با افزایش تخت‎های بیمارستانی است که در دو سال اخیر از 70 به 130 تخت رسیده ولی تا استاندارد 250 تخت ، فاصله دارد ؛ در کنار این، احداث دی‎کلینیک تأمین اجتماعی است که امری مهم است.

نوش آبادی مطرح کرد: محور چهارم در بحث اقتصاد و اشتغال است که توسعه شهرک صنعتی قرچک، برای کشور، استان تهران و شهرستانمان اهمیت ویژه دارد و در امر اشتغال‎زایی جوانان منطقه، تأثیر بسزایی دارد و البته باید در کنار آن، به سرپا ماندن کارخانه های قدیمی و مهم قرچک نیز توجه اساسی بشود.

نماینده مردم ورامین  در مجلس بیان کرد: اولویت پنجم نیز امور توسعه فرهنگی و ورزشی است؛ پیگیری ساخت پردیس سینمایی توسط شهرداری ، افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ولیعصر(عج) و موارد دیگر از مسائلی هستند که فرماندار جدید باید با جدیت دنبال کند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha