عزت و استقلال از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

استاندار زنجان گفت :بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و استقلال است و عزتی که خداوند به ما داده است از محل شهادت و جهاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)از زنجان ،محسن افشارچی  صبح روز پنجشنبه در جلسه شورای ترویج  و توسعه فرهنگ  ایثار و شهادت افزود : متأسفانه در بین مشکلات اقتصادی  مسائل فرهنگی مغفول مانده است ولی امثال این جلسات باید متفاوت تر برگزار شود .

وی با بیان اینکه روز ۲۲ اسفند روز شهدا باید در استان متفاوت تر برگزار شود افزود : ما نسبت به شهدا و فرهنگ شهادت و جهاد باید متفاوت فکر کنیم و یاید در هر موقعیت و مناسبتی این مسئله را برای خودمان تکرار کنیم .

استاندار زنجان  با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت و استقلال است بیان داشت : استقلال بصورت نسبی است و عزتی که انقلاب اسلامی به ما داده است کمتر نیست و علیرغم  تمام مشکلات در کشور ذلیل نیستیم و عزتی که خداوند به ما داده است از محل شهادت و جهاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

محسن افشارچی با اشاره به اینکه ۴۰  سال است که بخاطر عزت و استقلال می‌جنگیم  گفت : شهادت، جهاد و شهید کسانی هستند که عزت امروز ما هستند.

وی با اشاره به  فرارسیدن روز درختکاری  گفت:: در روز درختکاری به عنوان هر درخت به نام شهید نام گذاری شود مخصوصا شهدایی که بیشتر شناخته نشده اند باید بیشتر در این خصوص برنامه ریزی شود چرا که اگر حس خوب درختکاری با یاد شهدا ترکیب شود اتفاق مثبتی است.

سردبیر: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha