هنوز مجوزی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به کشور صادر نشده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای ایران‌ایر آماده باش است و به محض صدور مجوز، پروازها برای انتقال ایرانیان انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،میراکبر رضوی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد اقدامات انجام گرفته در مورد آخرین وضعیت انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به کشور گفت: سازمان هواپیمایی منتظر مجوز بوده و در راس این اقدام، وزارت امورخارجه در حال هماهنگی است تا ایرانیان مقیم اوکراین با ورود به کشور لهستان شرایط برای بازگشت‌شان به ایران فراهم شود که در این زمینه هنوز مجوزی صادر نشده است.

رضوی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال آماده باش است تا به محض صدورمجوز، پروازها برای انتقال هموطنان به ایران انجام گیرد.

گفتنی است محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد اقدامات انجام شده برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به ایران  نیز در گفتگویی خاطر نشان کرده بود که بنابه دستور معاون اول رئیس‌جمهوری تمهیدات لازم برای بخش ترابری اتباع ایرانی و مقیم اوکراین انجام و یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران برای تردد این افراد در نظر گرفته شد و به‌محض صدور مجوزهای پروازی، در کمتر از ۲ یا سه ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha