کد خبر: 176691
۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳
تصمیم مسی برای آینده قطعی شد

فوق ستاره فوتبال تا پایان قرارداد فعلی خود در پاری‌سن‌ژرمن باقی می ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت(طبنا)، اگرچه اولین ماه‌های اقامت لیونل مسی در پاریس اصلا برای این بازیکن و خانواده‌اش آسان نبود، اما او کم‌کم ‌با شرایط زندگی جدید خود در فرانسه سازگار می‌شود. با وجود دوستانی صمیمی در رختکن پاری‌سن‌ژرمن مانند نیمار، آنخل دی‌ماریا، لئاندرو پاردس یا مارکو وراتی و البته رفاقتی که اخیرا ‌بین او و امباپه ایجاد شده، حالا لیونل مسی بیش از پیش احساس می‌کند که با شرایط بازی در پاری‌سن‌ژرمن تطبیق یافته است.

تصمیم مسی برای آینده قطعی شدالبته حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت نیز به این موضوع کمک کرده و خبرنگاران بارها شاهد گفت‌وگوهای دو نفره مسی و سرمربی تیم در کمپ تمرینی پاری‌سن‌ژرمن بوده‌اند. البته این ستاره آرژانتینی از برخوردی رسانه‌ای در فرانسه در این مدت اذیت شده است. نشریاتی مانند اکیپ در تحلیل‌هایی خود در بسیاری از مسابقات عملکرد لیونل مسی را مورد انتقاد قرار می‌دهند. 

حتی نشریه لوپاریزین با انتشار گزارشی مدعی شد این بازیکن به مدیران ارشد باشگاه شکایت کرده و این رفتار تهاجمی مطبوعات در سال اول حضور خود در پاریس پس از جدایی ناگهانی از بارسلونا را درک نمی‌کند و در واقع این رویه باعث تعجب لیونل مسی شده است.

با این حال لیونل مسی تمام تمرکز خود را روی موفقیت پاری‌سن‌ژرمن و حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان در هفته بعدی قرار داده و این هدف برای او هرگز تغییر نمی‌کند. به نظر می‌رسد بر خلاف شایعات هفته‌های اخیر در مورد بازگشت به بارسلونا یا انتقال به اینتر میامی در تابستان پیش رو، لیونل مسی قطعا دست‌کم تا پایان قرارداد خود در تابستان سال 2023 در پاریس باقی خواهد ماند. امکان تمدید قرارداد در آن مقطع برای یک سال دیگر نیز وجود دارد و لیونل مسی تصمیم گیری در این رابطه را به همان تابستان 2023 موکول کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha