عزم مدیریت شهری برای استقبال متفاوت از میهمانان نوروزی خطه سیلک

شهردار کاشان گفت: امسال مدیریت شهری با پیش‌بینی تمهیدات و اقدامات گوناگون به دنبال استقبال متفاوت از بهار و میزبانی از میهمانان خطه سیلک است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه، با اشاره به دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی کاشان بیان کرد: امسال شهرداری کاشان، اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی، اقامتی و رفاهی و همچنین ارتباطات و رسانه‌ در دستور کار قرار داده است.

وی، برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر شهرداری کاشان را یادآور شد و افزود: در این جلسات تصمیمات مختلفی با حضور مسئولان کمیته‌ها و اعضای دیگر ستاد اتخاذ شده است.

شهردار کاشان، راه‌اندازی ستاد پذیرش و اسکان در مبادی ورودی شهر را به عنوان یکی از تصمیمات اتخاذ شده خاطرنشان و عنوان کرد: بلوار امام رضا(ع)، میدان بسیج و شهرداری ناحیه راوند نقاطی هستند که این ستادها در آن مستقر می‌شود.

بخشنده امنیه همچنین آماده‌سازی مکان های فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان جهت اسکان و خدمت‌رسانی شایسته به میهمانان و گردشگران را متذکر شد.

وی،  به تمهیدات مختلف ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ‌های شهری یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

شهردار کاشان در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری برای نوروز نیز بیان کرد: جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری به همراه برنامه‌های گوناگون در نقاط مختلف شهر طی ایام نوروز برای استفاده شهروندان و گردشگران اجرا می‌شود.

بخشنده امنیه، راه‌اندازی اینترنت شهری در مبادی وروی کاشان را به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران یادآور شد و گفت: در این راستا، نقشه و اپلیکیشن جامع گردشگری طراحی و تولید شده که در اختیار میهمانان دارالمومنین قرار داده می‌شود.

وی، به اقدامات صورت گرفته برای معرفی کاشان و ویژگی‌های بی‌بدیل آن برای میهمانان شهر اشاره و تصریح کرد: علاوه بر تولیدات رسانه‌ای و برنامه‌های فرهنگی، اکران تبلیغات محیطی برای معرفی میراث ملموس و ناملموس کاشان بزرگ نظیر خانه‌های تاریخی، مشاهیر و مفاخر، آیین‌ها و سنت‌ها و.... انجام می‌شود.

بخشنده امنیه با اشاره به جایگاه کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه تأکید کرد: به این منظور، فرازها و حکمت‌های مختلف نهج‌البلاغه برای استفاده عموم و ترویج مفاهیم والای این کتاب عرضه می‌شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای خانواده مدیریت شهری برای رقم زدن نوروز و بهاری متفاوت برای گردشگران، از هموطنان دعوت کرد با انتخاب خطه سیلک به عنوان مقصد نوروزی خویش، برگی ویژه را در دفتر خاطرات بهاری خود و خانواده‌شان به ثبت رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha