نیروی انسانی مهم ترین رکن در کارهای جهادی است/ساخت ۸۰ واحد مسکونی برای محرومین

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با بیان اینکه نیروی انسانی مهم ترین رکن در کارهای جهادی است، خاطرنشان  کرد: گفتمان جهادی را باید به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بسیج سازندگی جهادگران استان زنجان با ابراز خرسندی از عملکرد گروه‌های جهادی استان زنجان، اظهار کرد: این روحیه جهادی است که کارها را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج تدوین شده است  است، ابراز کرد: این سند راهبردی بر اساس اسناد بالادستی و تدابیر مقام معظم رهبری و برگرفته از  بیانیه گام دوم تنظیم شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در توصیه ای به بسیجیان و جهادگران، تاکید کرد: نباشد که ما در حوزه محرومیت‌زدایی خدمت رسانی کنیم ولی بیانیه گام دوم انقلاب را نخوانده  باشیم پس توصیه میکنم  بیانیه گام انقلاب را با چشم مشتری مطالعه و بر روی آن فکر کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم گذشته را ترسیم می‌کند و می فرمایند که کشور در آن زمان عقب نگه داشته شده بود، ابراز کرد: رهبری عظمت راه طی شده را در این بیانیه به تصویر می کشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیجیان و جهادگران باید این بیانیه را اجرا کنند، عنوان کرد: در ادامه راه علما که پرچم دار انقلاب هستند چه کسانی هستند که این راه را می‌خواهند  عملیاتی کنند چرا که بیانه گام دوم انقلاب برای عمر نوشته شده است.

وی افزود:  بسیج از بیانه گام دوم انقلاب به عنوان سند بالادستی استفاده کرده است  و سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج را تدوین و  آماده کرده  است و از سال ۱۴۰۱ این سند اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سند راهبردی ده ساله بسیج دو برش ۵ ساله دارد، تصریح کرد: در اجرای این سند راهبردی کیفیت و کمیت را مورد توجه قرار می دهیم.

وی با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکونی برای محرومین با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی، ابراز کرد: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

این مسئول  با بیان اینکه مقام معظم رهبری در راستای سند راهبردی بسیج به توکل و اعتماد وعده الهی و یاری خواستن از خدا  اشاره کرده است گفت :
حفظ انگیزه و استمرار تلاش و پرهیز از بی عملی ،انعطاف در گزینش مدیران در بخش های گوناگون ،نظارت و رصد دائمی کارها و جهت گیری ها نیز از جمله فرمایشات رهبری در راستای سند راهبردی است .

سردار طهماسبی  با بیان اینکه نیروی انسانی مهم ترین رکن در کارهای جهادی است، خاطرنشان  کرد: گفتمان جهادی را باید به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه بن بست شکن است، افزود: قول داده‌ایم در کمترین زمان طرح بسیج آبرسانی را اجرا کنیم در این خصوص برنامه ریزی ها صورت گرفته شده است تا در این طرح با تمام ظرفیت ها در مدت زمان کوتاه به بهترین نحو به مردم خدمت رسانی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که مهمترین  نکته  امیدآفرینی در بین مردم است تاکید کرده است ، ابراز کرد: باید در بین مردم امیدآفرینی ایجاد شود و نباید با یاس و ناامیدی صحبت کنیم .

سردار طهماسبی با تأکید بر مستندسازی از اقدامات جهادی، خاطرنشان کرد: ما باید این عظمت و شکوه اقدامات جهادی را به جهانیان نشان دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha