استقبال از سال جدید همراه با «نوروز در راه است»

فصل سوم برنامه تلویزیونی «نوروز در راه است» همچون دو سال گذشته امسال نیز از 14 الی 27 اسفند هر شب ساعت 21 بطور زنده از شبکه 5 سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما این فصل از برنامه به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و با اجرای ابوالفضل آقاخانی روی آنتن می رود. محور اصلی این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی روبرو شده است، تجلیل از خدمات شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد که بدون چشم داشت و انتظار به مردم و شهروندان خدمت می کنند.
در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه های مختلف پخش می شود و مخاطبان می توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب 10 شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند و به 5 نفر به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
همچنین مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه در فضای مجازی به آدرس @noroz_darrah_ast بخشهای متنوع برنامه و مستندها را مشاهده کنند.
برنامه نوروز در راه است امسال با آیتمهای متنوع و جذابی مهمان نگاه مخاطبان شبکه 5 سیماست و پیش بینی می شود شاهد مشارکت حداکثری مردم در این رویداد باشیم.
در این برنامه همچنین علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha