افزایش 7 برابری توزیع روزانه آسفالت در منطقه 17

شهردار منطقه 17، گفت: با توجه به شرایط منطقه، ظرفیت توزیع روزانه آسفالت منطقه 17 ، به 150 تن رسید تا نواقص خیابان ها و کوچه ها برطرف شود.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه 17 با اشاره به افزایش ظرفیت آسفالت منطقه، گفت: طبق روالی که مناطق 22 گانه شهرداری تهران دارد، توزیع روزانه آسفالت در سطح مناطق جهت  لکه گیری، مرمت و آسفالت خیابان ها و کوچه ها بر اساس نواحی هر منطقه سهمیه بندی می شود.
وی افزود: در همین راستا و روال معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در هر ناحیه روزانه 7 تن آسفالت توزیع می شود که بر این اساس کار مرمت و لکه گیری خیابان ها و کوچه ها انجام می شود. با توجه به اینکه منطقه 17، سه ناحیه دارد و به هر ناحیه روزانه 7 تن آسفالت تعلق می گرفت، در مجموع روزانه 21 تن آسفالت در این منطقه توزیع می شد.
شهردار منطقه 17 تصریح کرد: با  توجه به شرایط منطقه که دارای بافت های فرسوده بسیاری است و وضعیت کوچه ها و خیابان های سطح منطقه که عمدتا نیاز به لکه گیری، مرمت و روکش آسفالت دستی دارند، مقرر شد تا پایان سال 1400 بتوانیم نسبت به رفع این مسائل اقدام کنیم.
وی در ادامه گفت: بنابراین با توجه به شرایط منطقه، با هماهنگی که با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام دادیم، ظرفیت روزانه آسفالت منطقه 17 افزایش پیدا کرد تا بتوانیم نواقص خیابان ها و کوچه ها  را برطرف و شرایط خوبی برای شهروندان عزیز منطقه فراهم کنیم.
شنگی با بیان اینکه این ظرفیت 7 برابر شده است، تصریح کرد: با افزایش ظرفیت توزیع روزانه 150 تن آسفالت در منطقه 17، سهم هر ناحیه 50 تن می شود که لازم  است مسئولان نواحی و پیمانکارهای مربوطه با سرعت و قدرت بیشتر کار مرمت، لکه گیری و آسفالت را انجام دهند تا پایان سال 1400 شاهد رفع این مشکلات باشیم.
وی با اشاره به کوچه های باریک سطح منطقه اظهار کرد: با توجه به بافت منطقه که بعضا کوچه ها باریک هستند، ماشین آلات و ابزارآلات بزرگ قادر نیستند به این کوچه ها وارد شوند، به همین رو عمدتا روکش آسفالت به روش دستی انجام می شود که این مسئله سختی کار را بیشتر می کند.
شهردار منطقه 17 گفت: وقتی ظرفیت توزیع روزانه آسفالت، نسبت به قبل 7 برابر می شود مستلزم افزایش ماشین آلات، ابزارآلات و نیروی انسانی بیشتری است، لذا پیمانکارها باید این مسائل را در نظر داشته باشند.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha