دلتنگی ۶ ماهه یک پرستار برای دیدار فرزندش در ایام کرونا

پرستار بیمارستان نیروهای زمینی ارتش در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره سختی‌ها و عشق به کار کادر درمان صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، مینا محمودی در برنامه《سلام تهران》با بیان اینکه از ۱۸ سالگی پرستار شده است، گفت: ۱۲ سال است که در بخش مراقبت‌های ویژه مشغول خدمت هستم. پرستاری عشق می‌خواهد، شاید یک زمان‌هایی خسته جسمی و روحی شده باشم اما هیچ‌گاه پشیمان نشدم.

وی از حضور خود در بخش آی سی یو از همان روزهای ابتدایی کووید ۱۹ در کشور خبر داد و مطرح کرد: اگر قرار بود که من و همکارانم از کرونا بترسیم، تکلیف بیماران چه می‌شد؟ تا همین امروز همکاران من با عشق بالا سر مریض‌ها حاضر شده‌اند.

محمودی لبخند بیماران هنگام ترخیص را شیرین‌ترین خاطره برای کادر درمان دانست و گفت: از ابتدای کرونا پدر و مادرم فرزند مرا نگه داشتند و من ۶ ماه پسرم را ندیدم. روزهای سختی بود اما ایمان داشتم که می‌گذرد. یقین داشتم با دعای خیر بیماران هم خود و هم خانواده‌ام بیمه می‌شویم. خوشبختانه پسرم به مرحله‌ای از درک رسیده که مادر خود و دیگر پرستاران را قهرمان زندگیش می‌داند.

این پرستار در نهایت به مردم توصیه کرد که در ایام نوروز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که به تهیه‌کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ورزشی با اجرای مصطفی امامی، فریبا باقری و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha