مسئولان تعهد و وجدان در مسئولیت کاری را فراموش نکنند/ادارات در زیباسازی شهر زنجان مشارکت داشته باشند

نماینده ولی فقیه  استان زنجان گفت : همانطور که ما امروز در مورد دیگران قضاوت می‌کنیم آیندگان نیز در مورد ما قضاوت خواهند کرد پس باید در مسئولیت خود تعهد و وجدان را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، آیت الله علی  خاتمی امام جمعه زنجان ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به این‌که فرصتی که امروز برای مسئولان فراهم شده همیشگی نیست بیان کرد: همانطور که این مسئولیت برای دیگران  سپری شده برای مسئولان هم سپری خواهد شد.

وی با بیان اینکه  مسئولان باید خود را در برابر دو دادگاه در دنیا و آخرت ببینند اظهار کرد: اولین دادگاه، عدل الهی است که هیچ آدم عاقلی آن را رد نمی‌کند و در آنجا حزب و جناح مطرح نیست و قاضی فقط خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که دادگاه دوم دادگاه افکار عمومی است گفت: همانطور که ما امروز در مورد دیگران قضاوت می‌کنیم آیندگان نیز در مورد ما قضاوت خواهند کرد پس باید در مسئولیت خود تعهد و وجدان را فراموش نکنیم.

ادارات در زیبا سازی  شهر زنجان مشارکت داشته باشند

در  ادامه جلسه علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز گفت: امسال بعد از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، گشایشی در برنامه‌های نوروزی برای شهروندان ایجاد شده که امیدواریم شمار مبتلایان تا عید نوروز، کاهش بیشتری داشته باشد  تا مردم بتوانند استقبال بهتری از نوروز داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان در این راستا در حال تدارک مقدماتی برای استقبال از نوروز است، اظهار داشت: بخشی از کار زیباسازی شهر زنجان بر عهده دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری استان گذاشته می‌شود تا ضمن زیباسازی بتوانیم به نوعی زشتی‌زدایی از فضای شهری داشته باشیم.

شهردار زنجان با اشاره به بررسی‌های صورت‌گرفته در سیمای ورودی ادارات مستقر در شهر زنجان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای آمادگی برای استقبال از عید نوروز نسبت به موارد  رنگ‌آمیزی دیوارها،جلوگیری از نصب موانع در معابر، ساماندهی استندهای تبلیغاتی در مقابل ادارات، برچیدن تابلوهای غیرضروری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فیروزفر با بیان اینکه اگر شهرداری بخواهد این کارها را به صورت تجمیعی انجام دهد هزینه و زمان زیادی لازم است بیان داشت: در صورت مشارکت ادارات در زیباسازی شهر، سیمای شهر زنجان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد تغییر پیدا می‌کند و با هزینه های پائین و زمان زودتر به پایان خواهد رسید.

وی افزود: ادارات نسبت به تعبیه سفره هفت سین در محل  ورودی ادارات اقدام کرده و همچنین با نصب پرچم و چراغانی کردن اطراف ادارات باعث افزایش روحیه مردم و زیباسازی شهر خواهد شد.

شهردار زنجان گفت :  در صورتی که تمامی دستگاه ها در این اقدام تا ۲۶ اسفند (شب نیمه شعبان) همکاری ویژه ای داشته باشند، می‌توانیم آمادگی لازم برای استقبال از عید نوروز را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha