حمایت 200 میلیاردی سازمان داوطلبان از بیماران نیازمند

وحید سلیمی با اشاره به این که مرحله هفتم کمک های حمایتی به بیماران نیازمند اعطا شد، از حمایت 200 میلیارد ریالی سازمان داوطلبان در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: مبلغ 200 میلیارد ریال در مرحله هفتم اعطای کمک های مالی به بیماران نیازمند تخصیص داده شد و اعتبارات مربوط به خدمات حمایتی و کمک بلاعوض به بیماران نیازمند در سطح کشور توزیع شد.

وی افزود: این کمک های بلاعوض به همت خیرین و از طریق سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت و اولویت اصلی سازمان داوطلبان این است تا خدمات حمایتی به بیماران نیازمند همچنان ادامه داشته باشد و تلاش می شود تا پایان سال کمک های بیشتری در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند می توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام امور مددکاری، هزینه درمان و داروی خود را دریافت کنند. در سال 99 بیش از 10 هزار خدمت به بیماران نیازمند ارائه داده اند که در سال جاری با رشد 900 درصدی، نزدیک به 99 هزار خدمت پس از انجام امور مددجویی توسط سازمان داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha