کنگره تجلیل از همسران شهدای جانباز با عنوان «شوق دوباره» در زنجان برگزار شد /شهدا بهترین الگو برای مسئولان نظام هستند

نخستین کنگره تجلیل از همسران شهدای جانباز با عنوان «شوق دوباره» امروز در ارتباط تصویری با رییس جمهور در زنجان  برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان  ؛ نخستین کنگره سراسری تجلیل از همسران شهدای جانباز با عنوان «شوق دوباره» امروز در ارتباط تصویری با رییس جمهور با حضور  نماینده ولی فقیه استان زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان و مسئولان استانی در زنجان برگزار شد.

رئیس جمهور در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه شهدای ما ادامه‌دهندگان راهِ نورانی شهدای عاشورا هستند، گفت: عاشورا زنده ماند چون انسان‌ساز و تحول‌آفرین است و گذر زمان یا عوامل دیگر نمی‌توانند یاد عاشورا را از اذهان پاک کنند. از همین رو یاد و راهِ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

آیت الله رئیسی  با بیان اینکه پیام شهدا همواره در جهان طنین‌افکن است و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد پیام شهدا را می‌شنود  اظهار کرد:  پیام آن‌ها، پیام بندگی خدا، دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی در مقابل دشمنان دین و انقلاب، خدمتگزاری خالصانه به مردم، زدودن همه زشتی‌ها و مفاسد از جامعه اسلامی و گسترش خیر و مهربانی و عطوفت با مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان و کسانی که خون بهترین جوانان این سرزمین را بر زمین ریختند، نتوانستند به اهدافشان برسند، افزود: هر کس امروز به عزت نظام اسلامی بنگرد و ذلت صدامیان و دشمنان انقلاب اسلامی را ببیند به روشنی درخواهد یافت که بدخواهان این انقلاب و نظام نتوانستند به اهدافشان برسند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای مسولان نظام هستند ، گفت : پیام شهدا ترویج معروف هاست، شهدا رفتند که ما با عزت و افتخار میراث دار خون کسانی باشیم که تا پای جان پای عزت و افتخار ایران ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی افزود: همسران و مادران شهدا اسوه صبر و استقامتند و این بهترین الگو برای جوانانی است که آینده این نظام و انقلابند.

وی با بیان اینکه مادران، پدران، همسران و خانواده شهدا را حجت‌های خدا روی زمین دانست و گفت: همه ما مسئولان مسئولیت خطیری در قبال خانواده شهدا  داریم  و کمترین کاری که در این مسیر می‌توانیم انجام دهیم خدمت خالصانه به خانواده شهدا و حفظ راه شهیدان است .

کنگره تجلیل از همسران شهدای جانباز با عنوان «شوق دوباره» در زنجان برگزار شد /شهدا بهترین الگو برای مسولان نظام هستند

کنگره تجلیل از همسران شهدای جانباز با عنوان «شوق دوباره» در زنجان برگزار شد /شهدا بهترین الگو برای مسولان نظام هستند

در پایان این مراسم از مستند کفش های جیرجیرک دار  سردار واعظی خلبان  جانباز، مستند بر فراز پاوه سید عبداله بشیر موسوی ، کتاب "شهد شهود روایت زندگی شهید جواد بیات" نویسنده اصغر  جاهدی فر  رونمایی شد و از همسران شهدای جانباز  ،فرزندان و فعالین حوزه ایثار و شهادت  نیز تجلیل به عمل آمد .

خبرنگار : زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha