کشف دو میلیون مواد محترقه در تهران/ پلیس مانع شادی مردم نیست

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس به هیچ عنوان نمی خواهد مانع شادی مردم باشد ولی این شادی نباید موجب تضییع حقوق شهروندی و اختلال در نظم عمومی که خط قرمز پلیس است، شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از کشفیات موادمحترقه در طرح اقتدار فرماندهی  انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پلیس به هیچ عنوان نمی خواهد مانع شادی مردم باشد ولی این شادی نباید موجب تضییع حقوق شهروندی و اختلال در نظم عمومی که خط قرمز پلیس است، شود.

وی افزود: این کشفیات که در نمایشگاه مشاهده می کنید به واقع به نوعی منجر به کاهش صدمات جانی و مالی به مردم و هزینه های اورژانس و آتش نشانی شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که تجارب سنوات گذشته نشان داده که استفاده از مواد محترقه و منفجره آسیب های جبران ناپذیر جانی برای برخی افراد رقم زده است، اظهار داشت: بسیاری از افراد نیز که از این مواد استفاده کرده اند به نوعی دچار مصدومیت های عمیق یا حتی قطع یا نقص عضو شده اند.

سردار رضایی ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت هوشمندانه و تمرکز قوای مجموعه انتظامی تهران بزرگ و رعایت اصول مدیریتی که روی این موضوع متمرکز یافته، بیش از دو میلیون مواد محترقه پرخطر که می توانست آرامش و روان مردم را برهم زند قبل از ورود به بازار کشف و توقیف شده است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این موضوع و کشفیات انجام شده در این مکان به صورت اجتماعی و مردمی نگاه کنیم قطعا یکی از جلوه های رعایت حقوق شهروندی است.

سردار رضایی ادامه داد: پلیس در کنار مردم است و خواهان خوشحالی و نشاط اقشار جامعه می باشد و مردم عزیز بدانند که این کشفیات از بسیاری مخاطرات پیش روی آنها جلوگیری خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با هشدار به افرادی که بخواهند آرامش مردم را خدشه دار کنند، گفت: این افراد بدانند که با هماهنگی های قضائی در صورتی که دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با برخورد پلیس با اراذل و اوباش اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش مصمم است و اجازه جولان به این افراد نخواهد داد.

خبرنگار: اشرف سادات خاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha