جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان خواف برگزار شد

جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان خواف با حضور فرماندار و اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از خراسان رضوی؛ فرماندار خواف برگزاری اردوهای جهادی را یک حرکت ارزشمند، خداپسندانه و صدقه ای جاریه در جهت خدمت رسانی بی منت به محرومین دانست و خواستار همکاری کلیه ادارات در این امر خداپسندانه شد و افزود: اردوهای جهادی در رفع محرومیت اثر مستقیمی داشته و هدف عمده طرح های بسیج سازندگی رفع محرومیت از مناطق محروم است.

عباسپور در ادامه با بیان اینکه نوروز 1401 امسال میزبان 250 نفر از جهاد گران بسیجی در دو بخش سنگان و جلگه زوزن خواهیم بود افزود:  بایستی از ظرفیت مردم، اعضای شوراها و دهیار روستاها نیز استفاده کنیم و مردم را نیز پای کار بیاوریم.

وی تاکید کرد: گروه‌های مذکور باید علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی به مباحث آموزشی، درمانی، بهداشتی، فنی و ترویج فرهنگ نیز بپردازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خدمات قابل ارائه در بخش های فوق را در حوزه های پزشکی، داندان پزشکی، عمران، اشتغالزایی و آموزشی عنوان کرد.

گفتنی است در ایام نوروز ۱۴۰۱ گروههای جهادی  بسیجی از مورخ چهارم فرودین 1401 لغایت دوازدهم فروردین ماه در روستاهای بخش های سنگان و جلگه زوزن فعالیت خواهند داشت.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha