کد خبر: 177372
۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
به امید دربی پر تنش اما بدون جنجال

از ساعت ۱۷:۳۰ دربی بزرگ تهران در شرایطی برگزار می‌شود که بعد از مدت‌ها دوباره پای تماشاگران به ورزشگاه‌ها در مسابقات باشگاهی باز خواهد شد.

به گزارش  گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از ورزش سه، در شرایطی که هواداران در حال حاضر در ورزشگاه روی سکوهای معین نشسته و خود را آماده شروع بازی می‌کنند؛ حساسیت فوق‌العاده این بازی قلب همه علاقمندان را از همین حالا به تپش در آورده است؛ این چیزی است که قطعا به داخل زمین نیز کشیده خواهد شد و به نظر می‌رسد روز پر تب و تاب و احتمالا پر تنشی در میدان بین دو تیم حاکم باشد.

دربی در سال‌های اخیر به‌خاطر حضور پررنگ هواداران در شبکه‌های اجتماعی فضای تندتری پیدا کرده و بازیکنان تحت تاثیر این امواج در زمین کمی انفجاری‌تر از گذشته بازی می‌کنند؛ با این حال امیدواریم با وجود جنجال‌هایی که در تعدادی از دربی‌های گذشته به‌وجود آمده، این‌بار جنجالی در زمین اتفاق نیفتد.

نقش تیم داوری و مهدی سیدعلی بیش از دیگران اهمیت دارد؛ سوت‌های دقیق، تصمیمات قاطع و در عین حال پذیرش آن از سوی بازیکنان و کادرفنی دو تیم، بازی را خالی از جنجال خواهد کرد. اگرچه تنش، لازمه این بازی بزرگ فوتبال ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha