مشکل پرواز از فرودگاه زنجان باید به‌صورت ریشه‌ای حل شود/ ۳۰۰ مگاوات برق به تولید برق استان اضافه خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون پرواز مشهد و بالعکس بطور موقت برقرار شده است ولی  مشکل پرواز از فرودگاه زنجان باید به‌صورت ریشه‌ای حل شود که نیاز به حضور سرمایه‌گذار است.

به گزارش خبرگزاری سلامت( طبنا) از زنجان،  محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای مدیران  است تا برای سال آینده برنامه‌ریزی داشته باشنداظهار کرد: مدیرانی که دچار روزمرگی می شوند؛ تعطیلات فرصت خوبی است تا بر عملکرد خود مروری داشته باشند.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات مصوبات این سفر 499 میلیارد تومان بود که تخصیص یافته  است.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه هایی همچون جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، دانشگاه های استان و... در سفر رئیس جمهور اعتباراتی را دریافت کرده اند،  تاکید کرد : مسئولان دستگاه‌ها باید به استانداری و مردم پاسخگو باشند.

افشارچی با بیان اینکه  دستگاه‌های اجرایی برنامه های خود را بر اساس شاخص های کمی تنظیم کنند بیان داشت: از دستگاه‌ها درخواست دارم برنامه‌ای یکساله برای خود تدوین و به استانداری ارائه دهند،  ما مدیر روزمره نمی‌خواهیم، ما مدیری می‌خواهیم که برای کارهای خود برنامه مدونی داشته باشد.

وی با اشاره به  اقدامات صورت گرفته در خصوص مشکلات نیروگاه آرین گفت :  با تلاش‌هایی صورت گرفته از ابتدای تابستان  سال آینده ۳۰۰ مگاوات برق به تولید برق استان اضافه خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به حل موقت مشکل پرواز از فرودگاه زنجان افزود :  هم‌اکنون پرواز مشهد و بالعکس برقرار شده است ولی  مشکل پرواز از فرودگاه زنجان باید به‌صورت ریشه‌ای و با راه حل دائمی، حل شود که نیاز به حضور سرمایه‌گذار است.

افشارچی با بیان اینکه مشکلات حاد پتروشیمی در حال حل شدن است و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی یک الی  دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که شرمنده شهروندان نباشیم.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha