۵۳۲۶ تن برنج در ایام نوروز در استان کردستان توزیع شد 

ریس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز  ۵۳۲۶ تن برنج از انواع تایلندی، پاکستانی وهندی در بازار در حال توزیع میباشد.  

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان پیمان اسکندری  افزود: تا کنون ۳۳۳۷ تن شکردربازار توزیع شده است که این کالاها با نرخهای مصوب دولتی در بازار به مردم عرضه می شود.   

اسکندری اذعان  کرد:  هدف ما این است که کالاهای اساسی مردم را با قیمت مناسبی توزیع شود تا  مردم در خصوص تامین این کالاها سختی کمتری احساس کنند و هدف دیگری  توزیع عادلانه و مناسب این کالاها می باشد. در این راستا بازرسان این سازمان در اماکن توزیع این کالاها حضور خواهند داشت تا از هر گونه تخلف و احتمالی پیشگیری کنند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید از غرفه های توزیع میوه شب عید عنوان کرد: میوه هم به اندازه کافی و مناسب و با قیمت مطلوب تامین شده است.

گفتنی است امروز استاندار کردستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ومعاونین استاندار از غرفه های توزیع نوروزی  میوه، برنج، گوشت ومرغ منجمد تنظیم بازار درسطح استان به منظوربررسی موجودی کالاها ونحوه توزیع آنها در بازار به مردم بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha