مفاخر و مشاهیر کاشان در گالری شهر معرفی شدند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر تبیین اهمیت شناخت مفاخر برای اعتلای هویت فرهنگی و تاریخی کاشان از اکران تصاویر مفاخر و مشاهیر کاشان در قالب فضاسازی شهری خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، محمدحسین واحدیان با بیان اینکه مفاخر، مشاهیر و میراث فرهنگی از ریشه‌های فرهنگی هر شهر به حساب می‌آیند، گفت: به منظور حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر کاشان، در اقدامی از سوی روابط عمومی این سازمان، علاوه بر معرفی میراث فرهنگی ناملموس، تصاویر و اطلاعات تعدادی از مفاخر و مشاهیر با استفاده از سازه‌های اطلاع رسانی و اسپیس فریم در قالب گالری در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است.

وی به معرفی و شناسایی مشاهیر تاکید کرد و افزود : باید از ظرفیت عید نوروز در این زمینه استفاده کرد تا هموطنان و حتی همشهریانی که آگاهی پیرامون پیشینه تاریخی این شهر ندارند و بسیاری از بزرگان کاشان که به خوبی معرفی نشده‌اند، شناسانده و معرفی شوند.  

رئیس سازمان از آیت‌اله یثربی، سهراب سپهری، کمال الملک، محتشم کاشانی،، علامه قطب راوندی، ملا محسن فیض کاشانی، عباس کی منش متخلص به مشفق کاشانی، سپیده کاشانی و سید ابوالرضا راوندی به عنوان مفاخری نام برد که تصاویر آن‌ها در گالری شهر به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha