روند انجام واکسیناسیون در ایام نوروز بدون هیچ خللی ادامه می یابد

رییس گروه پیشگیری از بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کمبودی به لحاظ واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه وجود ندارد و روند واکسیناسیون در ایام نوروز بدون هیچ خللی ادامه می یابد .

دکتر زهرا نهبندانی در گفتگو با خبرنگار بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت،  با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 مرکز منتخب ویژه بیماران کووید در مناطق تحت پوشش دانشگاه فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: همچنین برای در دسترس بودن امر واکسیناسیون برای عموم مردم 51 مرکز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نحوه و زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون و مراکز منتخب در ایام عید به طور مستمر  اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

دکتر نهبندانی با بیان اینکه بیماری کرونا در دورهمی های نوروزی احتمال چرخش بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: اگر فردی علایم سرماخوردگی داشت حتما از حضور در جمع اجتناب کند و با تصور حساسیت فصلی و یا ابتلا به سرماخوردگی سایرین را در معرض ابتلا به کرونا قرار ندهد.

رییس گروه پیشگیری از بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز بهترین فرصت برای تکمیل واکسیناسیون است بنابراین افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند حتما برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

گفتگو:اعظم شعبانپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha