بیمارستان ولایت ظرفیت پذیرش گردشگران سلامت را داراست

رییس بیمارستان ولایت از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیمارستان ولایت، از مراکز درمانی اصلی شهر مشهد در بحث گردشگری سلامت است و در این راستا، مترجم مقیم در این بیمارستان مستقر می شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر مهدی کامیار خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از خدمات درمانی بیمارستان ولایت در ایام نوروز 1401 به موضوع گردشگری سلامت و درمان بیماران غیرایرانی اختصاص یافته است و در این ایام بیمارانی از کشورهایی همچون عراق و افغانستان در این مرکز درمانی پذیرش و درمان شدند.

رییس بیمارستان ولایت خاطرنشان کرد: با موافقت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر داریم تا برای خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به این نوع بیماران ،یک مترجم ثابت و مستقر در بیمارستان داشته باشیم تا تمامی کارها و هماهنگی‌های مربوط به بیماران عرب زبان غیرایرانی توسط این فرد انجام شود.

دکتر کامیار اضافه کرد: با فعال شدن برنامه حضور مترجم مقیم در بیمارستان‌ها تمامی کارهای مرتبط با ارتباط و مکالمه با بیماران غیرایرانی توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یا شرکت‌های پیمانکار مرتبط و طرف قرارداد با این دانشگاه قرار خواهند گرفت تا این نوع خدمات با تعرفه مشخص ارائه گردد.

رییس بیمارستان ولایت بیان کرد: همچنین در اقدامی دیگر واحد IPD را هم فعال خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات همزمان را به بیماران و همراهیان آنان ارائه دهیم تا همراهان در طول زمان درمان بیمارشان مشکلی نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha