هلال احمر در سیل اخیر بسیار خوب نقش آفرینی کرد

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات بسیار خوب جمعیت هلال احمر در سیل اخیر بیان کرد: در سیل سیستان بلوچستان ظرفیت ها و توانایی های جمعیت هلال احمر به خوبی معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: صبح امروز شنبه 6 فروردین 1401 دکتر یعقوب سلیمانی در سفر به سیستان و بلوچستان با استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

سلیمانی در این دیدار با اشاره به حضور نیروهای جوانان و امدادگران در پست های نوروزی و پایگاه های امدادونجات جاده ای افزود: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در این ایام به جای اینکه در کنار خانواده باشند، اما در پست ها و پایگاه امدادی جهت رفاه حال مسافرین نوروزی در حال خدمت رسانی هستند.  

وی با اشاره به اینکه اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان ظرفیت و فرصت طلایی در جمعیت هلال احمر محسوب می شوند، اظهار داشت: این نیروها خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی به صورت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند.اگر این جوان ها و اعضای داوطلب در جمعیت هلال احمر حفظ شوند، جمعیت هلال احمر به اوج دوران طلایی و تعالی می رسد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت زمینه سازی جذب و نگهداری اعضای داوطلب در این نهاد بین المللی و مردمی تصریح کرد: نیروهای جوانان و امدادگران هلال احمر کمتر از خادمان راهیان نور نیستند و اقدامات و فعالیت این نیروهای بی ادعا ارزشمند و ستودنی است.

سلیمانی با اشاره به اهمیت تکریم همنوع افزود: اتفاقات حمایتی و موضوع سربازی می تواند مشکلات نیروهای داوطلب را تا حدی حل کند.

حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به اقدامات بسیار خوب جمعیت هلال احمر در سیل اخیر بیان کرد: در سیل سیستان بلوچستان ظرفیت ها و توانایی های جمعیت هلال احمر به خوبی معرفی شد.

وی افزود: یک روح تازه در جمعیت هلال احمر با نقش آفرینی بسیار خوب در سیل اخیر دمیده شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر مانند سپاه یک بازوی قوی و بسیار مهم برای استان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مردم زحمات هلال احمر را دیدند و حضور شما در کنار استانداری به نفع ما خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha