محروم بودن روستای حاجی آباد از توابع شهرستان صالح آباد تربت جام از خدمات اینترنتی

روستای ۲۰۰خانواری حاجی آباد در شهرستان تازه تاسیس شده صالح آباد از توابع شهرستان تربت جام خراسان رضوی از خدمات اینترنتی و داشتن تلفن ثابت محروم می باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ صادق رحمانی منش یکی از فرهنگیان این روستا گفت: بیش از ۱۰ سال است که درروستای حاجی آباد مشغول به تدریس می باشم ولی متاسفانه با عدم پوشش مناسب اینترنت اپراتورهای  همراه اول و ایرانسل وهمچنین خطوط ثابت تلفن مواجه می باشیم و تلفن های این روستا بصورت بیسمی است و شاهد اینترنت بسیارضعیف می باشیم. 


صادق رحمانی منش همچنین افزود: با توجه به تعطیلی مدارس به علت وجود ویروس منحوس کرونا دانش آموزان مستعد این روستا به علت عدم وجود اینترنت نتوانستند ازبرنامه آموزشی شاد همچون دیگر نقاط کشورمان استفاده کنند.


وی درادامه گفت: در ماه های گذشته بعلت پوشش ضعیف سایت حسینی که دراین منطقه قراردارد، شبکه های تلویزیونی این روستا و روستاهای همجوار بااختلال مواجه شده است و شروع سال جدید کودکان این آبادی با محرومیت ازشبکه های تلویزیونی همراه بود و این همت متولیان امر را می طلبد که درجهت مرتفع نمودن این مشکلات پیگری های لازم را انجام دهند   تا دانش آموزان و ساکنین این مناطق بتوانند اینترنت باسرعت بالا تجربه و از نعمت تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت برخوردار گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha