۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی در استان پلمپ شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در استان زنجان، ۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی در استان پلمب شد.

دکتر مشهود تقیلو  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،با اشاره به  تعداد بازدیدهای مدیریتی از شبکه‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، مراکز تجمیعی واکسن و ...  اظهار  کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا پایان ۱۰ فروردین، ۴۲مورد بازدید صورت گرفته است .
 
وی افزود: این بازدیدها در قالب  ۱۰ تیم‌ بازرسی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه و تیم‌های مشترک با بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.
وی با اشاره به ضبط و معدوم‎ سازی هشت هزار و ۶۵ کیلوگرم/لیتر موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در زنجان، اظهار کرد: در راستای این طرح، تعداد ۳۴۰ مورد اماکن و مراکز متخلف نیر به مراکز قضائی معرفی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی  استان زنجان ادامه داد: ۶۸ امکنه نیز پلمب و از ادامه فعالیت‌شان، به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌های پیشگیری از کرونا جلوگیری شده است.

دکتر تقیلو با اشاره به بازدید و نظارت ۱۹ هزار و ۱۰۵ مورد  از اماکن عمومی و مرکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس گفت : یک هزار و ۳۶۹ مورد نظارت نیز  بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه درون و برون شهری و جایگاه‌های سوخت  در این ایام صورت گرفته است .

وی با اشاره به بازدید  ۱۱ هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی نیز از مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش موادغذایی گفت : در راستای طرح سلامت نوروزی در استان زنجان، ۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی در استان پلمب شد.

وی  در ادامه با اشاره به بازدید های صورت گرفته از مراکز اقامتی، (تهیه و توزیع موادغذایی ازجمله شیرینی و آجیل فروشی، رستوران و اغذیه فروشی‌ها و مراکز بین راهی) اظهار کرد : از  ۵۶۴ مورد بازدید صورت گرفته  ۱۹۷ مورد از مراکز  اخطار کتبی  دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha