تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان  عنصر اصلی تربیت انسان‌های دلداده به اسلام و وطن هستند، گفت: تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان ، ابوالفضل رفیعی صبح روز یکشنبه در مراسم  بازگشایی آموزش حضوری مدارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پروژه مهر دیگری در بهار رقم خورده است و به‌تمامی دانش‌آموزان استان زنجان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه برای حفظ جان همشهریان محدویت هایی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا اعمال شد، بیان کرد: در پی این محدودیت‌ها مدارس به‌صورت غیرحضوری و نیمه‌حضوری برگزار شد که شرایط مطلوبی را نداشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت‌گرفته هیچ کشور پیشرفته‌ای آموزش را به‌خاطر کرونا تعطیل نکرده است، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آموزش را ادامه می‌داند.

رفیعی با اشاره به انجام  واکسیناسیون گسترده شرایطی فراهم شد تا مدارس به حالت حضوری بازگشایی شوند، اظهار داشت : با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به فعالیت خود به‌صورت حضوری ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه کرونا سبک زندگی جدیدی را در کشور به راه انداخته است، ادامه داد: محصول آموزش‌وپرورش تربیت انسان‌های نسل آینده، اندیشمند، آینده‌ساز است و ازاین‌جهت بسیار اهمیت بالایی دارد.

این مسئول با بیان اینکه نظارت‌ها باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام شود، افزود: کرونا هنوز ریشه‌کن نشده است و ما ملزم به همزیستی با این ویروس هستیم.

رفیعی با بیان اینکه  باید تمامی فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و...  را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: تمامی دانش‌آموزان در کلاس‌های درس از ماسک استفاده کنند و مدارس دارای تهویه مناسبی باشد .

وی با بیان اینکه چاره‌ای برای افزایش فاصله‌گذاری در کلاس‌ها وجود ندارد، تاکیدکرد: باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی مدارس در استان  در دستور کار باشد.

این مسئول ضمن تشکر و قدردانی از تلاش معلمان که عنصر اصلی تربیت انسان‌های دلداده به اسلام و وطن هستند، بیان کرد: تعالی و تحول کشور از مسیر آموزش‌وپرورش می‌گذرد.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha