مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: یکی از خواسته های مهم مردم ساماندهی به وضعیت نامناسب خودرو است، مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند.

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،لطف اله سیاه کلی  در نشست علنی امروز (دوشنبه، 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و باید زبان گویای آن ها باشیم، یکی از خواسته های مهم مردم ساماندهی به وضعیت نامناسب خودرو است، مردم از کیفیت، قیمت و نحوه واگذاری خودرو ناراضی هستند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: برهمین اساس جمع قابل توجهی از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر صمت را ارائه کردند، البته نمایندگان بارها با وزیر صحبت کردند اما تاکنون نتیجه ای که قابل قبول باشد حاصل نشده است.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط خبرگزاری دولتی ایرنا در اقدامی غیراخلاقی و غیر حرفه ای و بدون سند و مدرک تهمت هایی را نثار نمایندگان کرده و آن ها را منفعت طلب معرفی کرده است. اینجانب از وزیر ارشاد خواستارم به این موضوع رسیدگی کرده و نتیجه را به مجلس گزارش دهد.

سیاه کلی بیان کرد: نشر اکاذیب و تشویش اذهان مردم از دیگر اقدامات این خبرگزاری است که از هیات رئیسه و کمیسیون اصل 90 درخواست دارم موضوع را در چارچوب قانون پیگیری کرده و اقدام لازم جهت اعاده حیثیت نمایندگان صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجل تاکید کرد: به وزیر کشور در مورد سیل الموت بزرگ و آوج که یکسال از آن می گذرد تذکر می دهم، تاکنون هیچ اقدامی در مورد جبران خسارات صورت گرفته انجام نشده است.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس درپاسخ به تذکر این نماینده توضیح داد: اقدام خبرگزاری مذکور غیراخلاقی و غیرقانونی است، استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان است، در قانون آئین نامه داخلی آمده است و کسی نمی تواند بر آن ایراد بگیرد. نمایندگان به نیابت از مردم حق دارند از حقوق قانونی خود و مردم استفاده کنند، وزیر ارشاد باید این مسئله را رسیدگی کند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha