رسیدگی به نیازمندان از اولویت های هلال احمر است

وحید سلیمی با اشاره به توزیع 48 هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند از تداوم پویش هلال رحمت تا پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص پویش هلال رحمت گفت: پویش هلال رحمت از 20 اسفندماه سال گذشته با هدف تامین بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند و کم تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی آغاز شد.

وی افزود: در این پویش مردم و خیرین به صورت ویژه در کنار جمعیت هلال احمر حضور داشتند و با هم افزایی که صورت گرفت تا تاریخ 13 فروردین ماه سال جاری بالغ بر 48 هزار بسته غذایی به ارزش 24 میلیارد تومان تهیه و در سراسر کشور میان خانواده های نیازمند توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خانه های هلال در این پویش نقش بسزایی داشتند و با محوریت خانه های هلال، نیازمندان شناسایی و اقلام بسته بندی شده در میان آن ها توزیع شد و ظرفیت محلی خانه های هلال در پیشبرد پویش هلال رحمت نقش بسزایی داشت.

سلیمی ادامه داد: پویش هلال رحمت با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج  و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آن ها  تشکیل می ‌دهد.

رئیس سازمان داوطلبان با تاکید بر این که رسیدگی به نیازمندان از اولویت های جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد:  بسته حمایتی و معیشتی شامل اقلام غذایی، جیره خشک، آجیل وخشکبار، گوشت گرم، غذای گرم، نان، کفش، پوشاک و لوازم التحریر است که بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد. مرحله دوم پویش هلال رحمت از ۱۴ فروردین ماه همزمان با روز نخست ماه مبارک رمضان با همکاری مستقیم جمعیت هلال احمر، خیرین حقیقی و حقوقی، سمن ها، موسسات خیریه و خانه‌های هلال آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha