روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم در سازمان داوطلبان هلال‌احمر می‌درخشد

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه داوطلبان، مهمترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند، افزود: روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم در سازمان داوطلبان هلال‌احمر موج می‌زند و مهمترین عامل تداوم فعالیت آن است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر پیرحسین کولیوند در دیدار صمیمانه با کارکنان سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به مناسبت آغاز سال نو، گفت: عملکرد جمعیت هلال‌احمر در سیل‌های اخیر باعث شد تا اعتماد مردم به این جمعیت بیشتر شود.

کولیوند ادامه داد: امروز مردم در حوادث مختلف با دیدن سرخ‌وسفید پوشان جمعیت هلال‌احمر دل‌هایشان آرام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در جمعیت هلال‌احمر افزود: در موضوعات امداد و نجات، درمان و ... در مواقع اضطراری و بحران‌ها، استفاده از فناوری اطلاعات باعث می‌شود خدمت رسانی به موقع انجام شود. حتی موضوع جذب داوطلبان هم باید به صورت تخصصی و با استفاده از فناوری اطلاعات دنبال شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: روحیه جهادی و انگیزه خدمت به مردم مهمترین عامل تداوم فعالیت سازمان داوطلبان است و اقداماتی که داوطلبان در این سازمان انجام می‌دهند کاری است که فقط خدا ارزش آن را مشخص می‌کند.

کولیوند افزود: هلال‌احمر امروز در بهترین شرایط و جایگاه در ۱۰۰ سال اخیر قرار دارد، تاجایی که اخیرا 260 نفر از نمایندگان مجلس از اقدامات هلال‌احمر تقدیر کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت با هدف کارایی و اثربخشی بیشتر برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال‌احمر نیز تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات کارکنان هم از جدی‌ترین دغدغه‌های فعلی و در حال پیگیری است.

در این جلسه صمیمی وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به  معرفی پویش‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر  پرداخت و گزارشی در خصوص پویش هلال‌رحمت ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha