کد خبر: 177979
۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه مرزبانان استان خوزستان با باند قاچاق سلاح و مهمات در منطقه مرزی هورالعظیم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "احمدعلی گودرزی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی و به دنبال اطلاع ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی از "هورالعظیم" به داخل خاک کشورمان، تحقیقات اطلاعاتی گسترده ای جهت شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه 72 ساعت تلاش بی وقفه مرزبانان غیور استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (ع) در مناطق مرزی و اجرای گشت و کمین های هدفمند سرانجام باند مورد نظر پس از ورود به منطقه مرزی هورالعظیم در کمین ماموران قرار گرفت که در یک درگیری مسلحانه سنگین باند قاچاقچی مورد نظر منهدم و دو نفر از اشرار مسلح که در این درگیری زخمی شده بودند نیز دستگیر شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات یک قایق موتوری نیز توقیف شد، اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه 30 قبضه سلاح جنگی، کلت کمری به همراه 60 تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به همراه محموله کشف شده به مراجع قضائی تحویل شدند.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha