اکبری: اکنون میانگین عمر ساختمان‌ها در بهترین‌ حالت ۳۰ سال است

علت کاهش کیفیت ساختمان‌ها در سال‌های اخیر و پذیرش نیروی کار مددجویان از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یک کارآفرین بود. اکبری، مهندس ساختمان‌سازی است که تلاش دارد میانگین عمر ساختمان‌های ایران را به بیش از ۱۰۰ سال برساند. وی در برنامه دیشب به دلایل کاهش کیفیت ساختمان‌های ساخته شده در سال‌های اخیر اشاره داشت و همچنین برای پذیرش ۱۰ نیروی کار از بین مددجویان اعلام آمادگی کرد.

مهندس ساختمان‌سازی گفت: علت پیدایش ساختمان‌های غیر استاندارد دور بودن آن‌ها از علم ساختمان‌سازی و زنجیره قوانین آن است. اگر ساخت ساختمان‌ها بر اساس استانداردهای علمی جهانی پیش برود هیچ پروژه‌ بی‌کیفیتی در کشور شکل نخواهد گرفت.


اکبری ادامه داد: مطالعات انجام شده در مقایسه ساختمان‌سازی در ایران و کانادا نشان داده تشابهات بسیاری در فرآیند ساخت یک مجموعه در هر دو کشور وجود دارد با این تفاوت که در ایران حوزه اجرایی بسیار ضعیف عمل می‌کند.

او افزود: ما تلاش کردیم پس از انجام تحقیقات لازم، میانگین عمر ساختمان‌ها را از ۳۰ سال به بالای ۱۰۰ سال برسانیم. بعد از ساخته شدن برای این ساختمان‌ها شناسنامه‌ای تهیه می‌شود و اجزا و مواد اولیه تشکیل دهنده آن‌ها به صورت دقیق نوشته می‌شود تا افراد از صحت طول عمر ۱۰۰ سال آن مطمئن شوند.

وی اظهار داشت: شرکت ما پذیرای استخدام ۱۰ مددجو است تا آن‌ها بتوانند مسیر جدیدی را در این مجموعه آغاز کنند و پیشرفت داشته باشند. ما در شرکت خود به افراد متخصص نیاز داریم، در نتیجه مددجویانی که دانش کافی از فعالیت ما داشته باشند می‌توانند در این مجموعه مشغول به کار شوند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور یک کارآفرین بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با اکبری، مهندس ساختمان‌سازی به گفت و گو نشستند. همچنین بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha