تلاش دولت برای ایجاد پوشش بیمه ای قابل قبول در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی

رییس سازمان غذا و دارو گفت: دولت درنظر دارد در مورد دارو و تجهیزات پزشکی، پوشش بیمه ای قابل قبولی ایجاد کرده و حتی به نسبت گذشته بهتر عمل کند.

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر بهرام دارابی در پاسخ به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه ای مبنی بر افزایش چند برابری قیمت دارو از قول ایشان، عنوان کرد: در مطلب منتشر شده، نقل قول های روزنامه نگار بدون فاصله به صحبت های بنده اضافه شده و چنین برداشت می شود که بنده درمورد افزایش چند برابری قیمت دارو صحبت کرده ام، درحالیکه این برداشت خبرنگار بوده و آمارهایی که درخصوص دولت قبل از سال 1399 گفته ام را نیز به انتهای 1400 نسبت داده اند. 
وی افزود: این روش نقل قول کردن کار درستی نیست. از طرفی، انتخاب تیتر نیز کار حساسی است و باید به گونه ای انتخاب شود که منجر به سوء برداشت و تشویش اذهان عمومی نشود.
دکتر دارابی گفت: مصاحبه با این هدف و مضمون بوده که دولت درنظر دارد در مورد دارو و تجهیزات پزشکی، پوشش بیمه ای قابل قبولی ایجاد کرده و حتی به نسبت گذشته بهتر عمل کند و درخصوص ارز ترجیحی و انتقال آن به بیمه ها برای مردم مشکلی پیش نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha