بانک اطلاعاتی طرح محرومیت زدایی در روستا ها  ایجاد میشود

استاندار زنجان گفت: در روستا ها برای طرح محرومیت زدایی بانک اطلاعاتی ایجاد میشود تا بر اساس نوع محرومیت هر منطقه، خدمت رسانی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،محسن افشارچی صبح روز یکشنبه  در کارگروه بسیج سازندگی سپاه استان بد بیان اینکه این روزها  مصادف است با سالروز شهادت دو بزرگ بنام مقدس جمهوری اسلامی، شهیدان صیاد شیرازی و مرتضی آوینی است اظهار کرد: زندگی این دو بزرگوار از ابتدا تا انتها صرف نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و در این راه شهید شدند .

وی افزود: اگر بخواهیم محبوبیت سپاه را در یک حوزه خلاصه کنیم  محافظت از مرزها و ارتباطات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در اعتقادات نظام جمهوری اسلامی مردم جای بسیار پررنگ دارند بیان کرد :   این نظام برخاسته از مردم است و ما تمام تلاشمان این است مردم شریف و نجیب را تا جایی ممکن است سختی هایشان را کمک کنیم و به سمت تعالی  در دنیا و آخرت شان تلاش کنیم .

افشارچی با اشاره به اینکه معمولا در جایگاه های بزرگ شاخص های کلان محاصره می‌کند افزود: چرا که مامور رشد اقتصادی ، تعویض ریل اقتصادی در حوزه دانش بنیان، اشتغال‌آفرینی و...فکر کنیم که تمام این موارد کلان نگری ها مارا از مردم حاضر در برخی از روستا ها و محرومین به شکلی غافل کرده است که نکته نه چندان دلچسب است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان ۹۰۵ روستا وجود دارد بیان کرد : این عزیزان نیز حقی از این نظام دارند ضمن اینکه بخش بزرگی از امنیت غذایی در اختیار آن هاست و در سختی های نظام همیشه بدون چشم داشت در کنار ما بوده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کاری که  بسیج سازندگی سپاه انجام می‌دهد ما مسئولین  را نسبت به این  مسئله متحول می‌کند بیان داشت: حدود بالای ۳۰ درصد مردم استان زنجان در جایی هستند که به سادگی آن ها را نمیبینیم و ما نسبت به آن ها مؤاخذه خواهیم شد هرچند کلان فکر کنیم، باید  در مقابل مرد و خدا پاسخگو باشیم .

افشارچی  با بیان اینکه پشتیبانی از اقدامات بسیج را وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: ادارات کل راهداری، بنیاد مسکن و آبفا  و...بصورت ویژه باید در راستای تسهیل فعالیت‌های بسیج سازندگی حساسیت لازم داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: در روستا ها برای طرح محرومیت زدایی بانک اطلاعاتی ایجاد میشود تا بر اساس نوع محرومیت هر منطقه، خدمت رسانی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha