به همت بسیجیان در سال گذشته ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در زنجان اجرا شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت : در سال گذشته ۲۵۰  پروژه عمرانی که عمدتا آب بود به همت بسیج در راستای محرومیت زدایی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه  در قرارگاه بسیج سازندگی د سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان با بیان اینکه در سال گذشته صدها هزار برنامه فرهنگی و  خدمات محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و دستگاه ها انجام شده است، افزود: در این راستا طی گزارش صورت گرفته مقام معظم رهبری از زحمات و خدمات انجام شده تشکر کردند.

وی  با بیان اینکه بسیج  در هر صحنه‌ای که نیاز باشد در آنجا حاضر است، خاطرنشان کرد :  در سال گذشته ۲۵۰  پروژه عمرانی  که عمدتا آب بود به همت بسیج به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با بیان اینکه بیش از یک هزار کارگاه تولیدی ،خانگی  و اشتغال زایی در استان ایجاد شده است افزود : این کارگاه ها  بار مالی برای دولت و دستگاه های دولتی ندارد.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج آماده است در صحنه‌ های مختلف کمک کند بیان کرد : صحنه های تاریخی که ملت ایران بویژه در ایام کرونا خلق کردند و امیدواریم در این دولت مردمی این فعالیت ها بیشتر شود .

وی با اشاره به توافق نامه  ۴۰۰ واحدی محرومین به گفت: در مرحله اول ۸۰ واحد  در حال ساخت برای  تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است و انتظار داریم مابقی واحد ها نیز با همراهی مسئولین هرچه سریع تر آماده و تحویل شود .

این مسئول  با بیان اینکه در بحث آبرسانی به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۲۰ میلیارد تومان اعتبار واگذار شده است اظهار کرد: در ابتدا  ۵۷ روستا در مرحله اول آبرسانی  می شوند که در صورت  پیشرفت کار و سرعت کار مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد و لازم است تا در این خصوص دستگاه هایی که ماشین‌آلات مهندسی دارند   در سرعت بخشیدن در امر آبرسانی به روستا ها کمک کنند تا قبل از تابستان  آبرسانی ۵۷ روستا اتمام شود.

سردار کرمی با بیان اینکه کمک مومنانه در طول سال و در فصول مختلف در مناسبت‌ها توزیع می‌شود، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حداقل   ۲۰ هزار بسته معیشتی بر اساس بانک‌های اطلاعاتی موجود توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای تولید و اشتغالزایی در اختیار بسیج قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: درخواست داریم از محل بند ۲ تبصره ۱۶ بودجه  ۱۴۰۱ که سهم استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در صورت امکان ۱۰ درصد به بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه اختصاص یابد تا برای اشتغالزایی به کار رود.

انتهای پیام 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha