جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان  خواف برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان به ریاست فرماندارشهرستان خواف و با حضور کارشناسان روابط عمومی سایرادارات درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت از خراسان رضوی؛ مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها درخصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی، یک جایگاه رفیع است و باید از این ظرفیت در مقابله با فشارهای داخلی و خارجی در ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی بهره‌گیری کرد.

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آنلاین نحوه نگارش خبر،  تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و بیان دستاوردهای و خدمات دولت و نظام به مردم، می طلبد مسئولین روابط عمومی نسبت به افزایش سواد رسانه ای اقدام و بیش از گذشته نسبت به اصول خبرنویسی واقف باشند.

روسای ادارات بایستی به ظرفیت و اثر بخشی روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند، افزود: ادارات عمدتاً خدمات و دستاوردهای خوبی دارند ولی این دستاوردها به خوبی منعکس نمی‌شود. 

عباسپور در ادامه امنیت موجود در کشور و شهرستان را به کشتی ای آرام در اقیانوسی بزرگ تشبیه نمود و گفت: باید به آینده روشن امیدوار بود و این وظیفه خطیر شما روابط عمومی هاست تا امید و نشاط را به بدنه جامعه تزریق کنید.

نماینده عالی دولت در شهرستان  تعامل بیشتر مسئولین روابط عمومی با خبرنگاران و فعالین حوزه مجازی را خواستار شد.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز بیان داشت: روابط عمومی ها با شناخت و آگاهی از نیازهای مردم، آن را به مدیران خود انتقال دهند و با یک ارتباط دو طرفه باعث ایجاد همدلی بین مردم و مسئولین شوند.

حسین اسدی در خاتمه گفت: اگر باورمان را تغییر دهیم و منزلت و جایگاه روابط عمومی را باور داشته باشیم شاهد اثربخشی بیشتری در این بخش خواهیم بود.

خبرنگار: مطهر صنعتی
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha