کد خبر: 178241
۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹
نحوه تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال 1400 وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال 1405، مشمولانی که برابر مقررات سال 1400 وارد کشور شده اند و در طول سال گذشته حداکثر 2 بار و به مدت کمتر از 3 ماه در کشور توقف داشته اند، می توانند در سال جاری با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند و ثبت مهر 1400 مانعی برای خروج این دسته از مشمولان نیست.

در ادامه این اطلاعیه می خوانید: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که 3 سال در خارج از کشور اقامت داشته و وارد غیبت شده اند، می توانند تا پایان سال 1405 حداکثر 2 بار در سال و در مجموع به مدت 3 ماه به کشور تردد کنند.

مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد می بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» شود؛ همچنین لازم است در متن اجازه تردد به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha