پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۳ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل بانک‌مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۲ هزار و ۷۰۳ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شد که از این میزان ۸ هزار و ۱۲۱ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۴ هزار و ۵۸۲ میلیاردتومان از محل تسهیلات است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن  تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به سازندگان را اعلام کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون ۳۷۱ هزار و ۹۰۸ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۲۲۰ هزار و ۲۸۹ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند.

شایان ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۴ هزار و ۱۶۹ میلیارد تومان است که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۸ هزار و ۱۲۱میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۶ هزار و ۴۸میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون ۴ هزار و ۵۸۲ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۱۱ هزار و ۹۶۷ پروژه به تعداد ۱۸۱ هزار و ۶۰۴ واحد به بانک معرفی شد که از این ۸ هزار و ۴۶۶ پروژه به تعداد ۷۳ هزار و ۵۹۳ واحد پروژه‌های خودمالکی است.  

شایان تسهیلات منعقد شده را برای ۲ هزار و ۲۷۲ پروژه به تعداد ۵۹ هزار و ۳۰۳ واحد به مبلغ ۱۸ هزار و ۲۸۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha