هنرمندان جهاد تبیین و جهاد روایت را در دستور کار قرار دهند 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت : تمام هنرمندان در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت در فضای مجازی و حقیقی  قلم فرسایی و نقش آفرینی کنند و پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید آوینی در حوزه فرهنگ و هنر از انسان های والایی است اظهار کرد: مشاهده کردیم که  مقام معظم رهبری از چنین مردی  و از چنین افرادی تجلیل و تکریم کرد.

وی افزود :  با برگزاری این چنین مراسماتی یاد و خاطره چنین  مفاخر  را در جامعه نگه میداریم و  این هویت را به جوانان معرفی می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با تاکید بر اینکه باید مفاخر استان زنجان را به  قشر جوان بشناسانیم افزود : یکی از این کارها  فضا سازی داخل شهر در استان است و باید همه دستگاه های فرهنگی و هنری با تمام ظرفیت ها در این میدان پای کار باشند تا بتوانیم مفاخر استانی را به جوانان و نسل آینده معرفی کنیم.


سردار طهماسبی با اشاره به  مسائلی که در فضای مجازی الگوسازی برای جوانان شده است بیان کرد :  ما الگو های فراوانی در استان و کشور از جمله شهید آوینی ،شهید احدی ،شهید رستم خانی و شهید شهبازی که امسال  به عنوان شاخص استان معرفی شد، که باید  چنین الگوهایی برای جوانان باشد .

وی با بیان اینکه در فضای مجازی الگو هایی به جوانان معرفی می‌شود که با اسلامیت ما و انسانیت کشور ما فاصله دارد افزود :  چنین الگوهایی هستند که خبری از انسایت در آن ها وجود ندارد و این موضوع باید همه ما را بیدار کند که در فضای مجازی چه مواردی به عنوان الگو معرفی می‌شود.  

  این مسئول با اشاره به جمله معروف شهید آوینی" هرکس میخواهد ما را بشناسد حادثه کربلا را بخواند  "  اظهار کرد :  شهید آوینی با یک جمله جنگ و دفاع کشور را توصیف می‌کند و اینان هستند که به جامعه ما عظمت می‌دهند.

سردار طهماسبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص  اینکه باید جهاد تبیین و جهاد روایت راه اندازی شود  افزود: اگر جهاد روایت را پایه ریزی نکنیم و انقلاب را  معرفی و روایت  نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه برعکس روایت خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه  هنرمندان باید در فضای مجازی وضعیت نشریات،صداو سیما، هنر  سال های قبل را بازگویی کنند بیان کرد :  کسانی هستند  که امروزه می‌خواهند دوران ستم شاهی و شاهان نالایق که سال های سال بر ما حکومت کردند و همه هویت ما را زیر سوال بردند معرفی کنند ولی ما باید وضعیت وضعیت امروز را مقایسه کنیم و به جامعه مفاخر را به جامعه  بشناسانیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان تصریح کرد: امروز ما در بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد و.... ما را باید به این سمت بکشاند که هفته هنر انقلاب اسلامی هفته معرفی مفاخر  کشور ما باشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه احترام به مفاخر یعنی تربیت نسل آینده است افزود : نسل آینده وقتی مشاهده کند که هنرمند دارای احترام است به آن سمت حرکت می‌کند. 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص افق تمدنی در بیانه گام دوم انقلاب گفت : این انقلاب دستاورد نه بلکه خون آورد هزاران شهید است باید برگرفته از مکتب امام(ره) درس بگیریم و بیانه گام دوم انقلاب را به عنوان چراغ راه قرار دهیم .

این مسئول با بیان اینکه امروزه یکی از کارهای دشمنان در جنگ ترکیبی ایجاد ناامیدی است اظهار داشت:  ما با شعار " ما می‌توانیم " و اعتقادی که به جوانان داریم اعتماد  کنیم و به رهبری  اعلام  کنیم که خواهیم توانست این انقلاب  به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید .

سردار طهماسبی در پایان با اشاره به  اینکه مقام معظم رهبری اعلام جهاد ترکیبی کرده است خاطرنشان کرد: از تمام هنرمندان انتظار دارم در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت در فضای مجازی و حقیقی  قلم فرسایی و نقش ایفا کنند و پای کار باشند.

خبرنگار:زهرا نوزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha