دستگاه‌های نظارتی نظارت درستی بر مجموعه های نظارتی داشته باشند

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاه‌های نظارتی در ارتباط با مجوعه های نظارتی فقط  به مسائل کوچک اکتفا نکند تااز مسائل بزرگ غافل شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، حجت‌الاسلام علی خاتمی ظهر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به شعار سال  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهارکرد: دستگاه های اجرایی برنامه های اجرایی و عملیاتی خود  را در خصوص شعار سال به صورت مکتوب در  کوتاه مدت،میان مدت  و بلند مدت در اختیار استانداری قرار دهند.

وی با بیان اینکه گوش فرا دادن به فرمایشات رهبری را برای خودمان نذر واجب کرده ایم، بیان کرد : ما نمی توانیم جلوتر و یا عقب تر از ولی امر مسلمین حرکت کنیم  چه به نظام ولایی معتقد باشد در چه نباشد، چرا که فرمایشات رهبری به عنوان تزیین و تشریفات نیست، کارگزاران نظام مخاطبان اولیه نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یا اشاره به  اینکه برخی از فرمایشات رهبری تعیین کننده است افزود : یکی در پیام اول فروردین هرسال بیان می‌شود، و دومی فرمایشات ایشان در جمع کارگزاران نظام است که در ماه مبارک رمضان تشکیل شد.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه فرمایشات رهبری در دیدار با کارگزاران نظام حول چند محور بود بیان کرد :  ماه شعبان ،ماه استغفار است و رهبری معنی جامعی در این خصوص  استغفار بیان کرده است که  استغفار باید با نیت صادقانه باشد، در این صورت دل صفا می یابد و جلب رحمت الهی در زندگی فردی و میدان های ملی و عرصه اجتماعی می شود.

وی خاطرنشان کرد:  این فرمایشات رهبری نتیجه مطلوبی  برای ماداشته است که توصیه میکنم مدیران این فرمایشات را بصورت صوتی و مکتوب  بخوانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  برخی از مسئولان به علل مختلف به ترک فعل و انجام دادن وظایف مبتلا هستند افزود: ما مسئولیم و باید در دو دادگاه افکار عمومی و عدل الهی نسبت به عملکرد خود  پاسخگو باشیم  .

حجت‌الاسلام خاتمی با  اشاره به آسیب مهمی که مقام معظم رهبری  فرموده اند  گفت: خوشبختانه بسیاری از جوانان در میدان کار حضور پیدا کردند بسیار خوب است ولی همه  مسئولان  باید مراقب  دو آسیب غرور و انفعال باشند.

وی تصریح کرد: عدم توجه به خدا، ،ایجاد توهم و خود بزرگ بینی،  خودشیفتگی، غرور و... مدیران جوان طلیعه شکست و مقدمه سقوط درونی و اجتماعی کاری است.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی در ارتباط با مجوعه های نظارتی مسائل کوچک را در نظر می‌گیرند افزود :  بهتر است  مسائل کوچک تذکر داده شود چرا که با پرداختن به مسائل کوچک از مسائل بزرگ نظارتی غافل میشوید .

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه انید مسئله بسیار مهمی است بیان داشت: مقام معظم رهبری امیدوارانه آینده را تصور کرده است .

وی افزود :  بهترین اصطلاح در خصوص جنگ، دفاع مقدس است و دفاع مقدس  بار معنایی خوبی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha