پویش "نذر رهایی" برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان از برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،مهدی باقری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اقدام به برگزاری پویش «نذر رهایی» برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد نموده است.

وی با بیان اینکه زندانی بودن بسیاری از افرادی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده‌اند ممکن است تبعات و آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته باشد، افزود: از این رو بسیج حقوقدانان در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد توجه ویژه‌ای داشته تا بتواند باری از دوش جامعه و کاهش آسیب‌ها به ویژه آسیب‌های اجتماعی بردارد.

مسئول امور حقوقدانان سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته بسیج حقوقدانان استان زنجان اقدام به آزادسازی 95نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نموده است، اظهارکرد:سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان به همراه سازمان‌های بسیج جامعه زنان و بسیج مهندسین صنعتی استان اقدام به برگزاری این پویش کرده است.

باقری یادآور شد: علاقه‌مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۸۳۹۶۶ نزد بانک سپه (انصار سابق) بنام گروه جهادی شهید محسن حججی واریز نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای این پویش خداپسندانه میبایست به عنوان یک فرهنگ خوب و تاثیرگذار بیش از پیش در بین مردم نهادینه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha