فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) روز ارتش را تبریک گفت

سرتیپ ستاد قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح زیر است:

برادر بزرگوار امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

روز 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان آجا را که یادآور رشادت، شجاعت، ایثار و فداکاری و اقتدار ارتشیان سرفراز در عرصه های گوناگون زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می باشد ، محضر جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شجاع، مؤمن، متعهد و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مقاطع حساس و حوادث مختلف، همواره در صف مقدم خدمت به ملت شریف و قهرمان پرور ایران، سر از پا نشناخته و با توکل به قدرت لایزال خداوند متعال و با الهام از مکتب حضرت سیدالشهداء (ع)، با اقتدار تمام در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران جان خود را بر کف اخلاص نهاده و شهادت در راه دین خدا را برای خود فوز عظیم می دانند.

دوام توفیقات آن امیر سرافراز ارتش اسلام و همه غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در خدمت به این نظام مقدس و مردم شریف ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مینمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha