نظر مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین نیازهای هلال احمر در جهت استمرار امدادرسانی بی وقفه در کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در مدت اخیر عملکرد درخشانی داشته است، گفت: وظایف سختی برای جمعیت هلال احمر تعریف شده است و مشخصا ما نیز به همین علت نظر مساعدی در خصوص درخواست های انجام شده داریم.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه  دیدار و گفت و گو کرد.
در جریان این دیدار رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کشور در وضعیتی قرار گرفته که نیاز است تا حمایت بیشتری از دستگاه های امدادی صورت گیرد و جمعیت هلال احمر هم با توجه به وظایفی که به آن محول شده نیازمند حمایت است.
وی افزود: در این میان رسیدگی به مواردی همچون معیشت امدادگران و تامین اقلام مورد نیاز انبارهای امدادی از ضرورت بیشتری برخورداراست و تامین منابع مالی در راستای پوشش نقصان ها در این موارد باید با جدیت پیگیری شود زیرا پس از وقوع حوادث و سوانح اخیر، کمبودها در این عرصه جبران نشده است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وظایف سنگین امدادگران در عملیات های امداد و نجات خاطرنشان کرد: امدادگران با ایثار و از خودگذشتگی در تمامی حوادث و سوانح و در سخت ترین شرایط حاضر می شوند و در خط مقدم امدادرسانی به شهروندان هستند و در همین راستا باید وضعیت معیشتی آن ها نیز ارتقا یابد و نیاز است تا منابع مالی برای این مقوله نیز تعریف شود.
در این دیدار مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در مدت اخیر عملکرد درخشانی داشته است، گفت: وظایف سختی برای جمعیت هلال احمر تعریف شده است و مشخصا ما نیز به همین علت نظر مساعدی در خصوص درخواست های انجام شده داریم و امید است تا با همکاری بین سازمان برنامه و بودجه و جمعیت هلال احمر و برگزاری جلسات کارشناسی، نتایج مطلوبی حاصل شود تا امر امدادرسانی در کشور بی وقفه و با قوت پیش رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha