راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان  بصورت عمومی برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال با فروکش کردن ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،‌ حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار کرد :  امیدواریم امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پررنگ و پرمعنای ملت شریف ایران و آزادی‌خواهان جهان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌خصوص رژیم غاصب و جعلی اسرائیل بزنیم.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: امسال با فروکش کردن ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: زمانی که امام(ره)  در سال ۵۹ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به عنوان عَلَم هدایت، نشان مقاومت و ایجاد روحیه مقاومت  در بین ملت مظلوم فلسطین ایجاد میکند و باعث بیداری  آزادی خواهان و مستضعفین عالم  میشود.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه هر سال که روز جهانی قدس فرا می‌رسد، دشمن دست و پا می‌زند و جنایت‌هایش را مضاعف  می‌کند بیان کرد: نمونه آن هتک حرمت به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان است به همین سبب مردم آزادی خواه ملت ایران اسلامی در این روز قدس حضور خواهند داشت .

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۹ اردیبهشت مصادف با ۲۷ رمضان ب ساعت ۱۰:۳۰ صبح  برگزار می‌شود، گفت: این مراسم از میدان قائم به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان حجت‌الاسلام طائب محقق و استاد حوزه و دانشگاه و رئیس قرارگاه راهبردی عمار است.

وی تصریح کرد: طبق روال هر سال، وظایفی بر عهده هر کدام از دستگاه‌ها است که هماهنگی لازم از طریق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با محوریت برنامه ها بصورت مردمی  تصویب در این جلسه انجام می‌شود.

روز قدس امسال اهمیت و حساسیت مضاعف و متفاوتی نسبت به سنوات گذشته دارد

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تبریک ۲ اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ گفت: روز جهانی قدس، یکی از روزهایی است که همه ما وظیفه داریم پای کار باشیم و سپاه استان نیز در این راستا به همراه آحاد مختلف مردم، حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شعار محوری برنامه‌های روز قدس امسال «روز جهانی قدس، محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» است.

سردار طهماسبی با اشاره به حساسیت روز قدس امسال خاطرنشان کرد: روز قدس امسال در اولین سال از قرن جدید، به عنوان معیار عزت و ذلت استکبار جهانی اهمیت و حساسیت مضاعف و متفاوتی نسبت به سنوات گذشته دارد.

وی افزود: طبق روال سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس با تمام قوا و امکانات و تجهیزات در خدمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha