روز قدس فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است/ حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی و ملی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان اینکه روز قدس فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین و مسائل بصیرتی  است گفت : نقطه اوج تمام تلاش های ما باید این باشد که راهپیمایی روز قدس را پررنگتر و با عظمت بیشتر نشان دهیم .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،  آیت‌الله علی خاتمی ظهر روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار کرد :  اهمیت روز جهانی قدس با توجه به فرمایشات امامین انقلاب برای همگان روشن و مشخص بوده و در طول این سال‌ها نیز برای همه مردم، جا افتاده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان خاطرنشان کرد: ایشان به زنده بودن انتفاضه و فلسطین که نزدیک‌ترین بخش به قدس شریف است، که بعد از ۶۰ الی ۷۰ سال گذشته، تحرکی در منطقه فلسطین نبوده اما این موضوع بعد از سازش اَعراب و عوامل آمریکا بهتر خود را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور اقشار مختلف با نمادها و لباس مخصوص در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: آموزش و پرورش در صورت امکان دانش‌آموزان را در قالب چند گروه به راهپیمایی آورده و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بسیج دانش‌آموزی نیز با تابلو و نماد مشخص در این راهپیمایی شرکت کنند چرا که یک تکلیف شرعی و ملی است .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز  در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام علیه استکبار جهانی است و در تمام کشورهای جهان این یادگار مقدس امام راحل این روز مورد توجه امت اسلام قرار گرفته و موجب وحدت تمام فرق جهان اسلام در حمایت از آرمان فلسطین و حقوق ملت فلسطین شده است.

ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه خط سازش در ۲ سال اخیر توسط برخی  از کشورهای ضعیف در راستای  عادی سازی روابط با رژیم غاصب، اهمیت این روز را مضاعف کرده است، بیان کرد :  تمام مسئولان زمینه سازی مناسبی برای حضور مردم در مراسم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین و مسائل بصیرتی  است اظهار کرد: نقطه اوج تمام تلاش های ما باید این باشد که راهپیمایی روز قدس را پررنگتر و با عظمت بیشتر نشان دهیم چرا که انعکاس جهانی دارد و پیام خاصی را منتقل می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه  مردم هم همواره در خط مقدم هستند تصریح کرد: باید حداکثر تلاشمان را کنیم تازمینه حضور مردم را با اطلاع رسانی و برنامه ریزی دقیقی  فراهم کنیم .
 

رفیعی  خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه مشارکت مردم، تشکل ها، اصناف و بسیج نیز از دیگر موضوعات مورد تاکید است و در شهرستان های تابعه، فرمانداران و بخشداران نیز برنامه ریزی برای حضور مردم در راهپیمایی انجام دهند

وی افزود  : وظیفه تامین امنیت مراسم روز قدس بر عهده نیروی انتظامی است که همچون سنوات گذشته برقرار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha