اقدامات جهادی هلال احمر در مهار کرونا بسیار موثر بود

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از اقدامات جهادی رئیس جمعیت هلال احمر، تلاش های کارکنان جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با کرونا را ستودنی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسدالله عباسی استاندار، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان، سیاوش غلامی مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان گیلان مراسم سالروز عروج شهادت‌گونه فرمانده سرافراز جبهه مقاومت سردار محمدعلی حق بین در حسینیه بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.

در این مراسم سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دوام و قوام انقلاب اسلامی به سبب نگاه ویژه حق و وجود جوانمردان بزرگی، چون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب است‌ و با اشاره به نگاه الهی به نهضت حضرت امام (ره)، گفت: دشمنان در ابتدا به اشتباه متصور می‌شدند که انقلاب اسلامی خیلی زود از پای در می‌آید اما به لطف رهبری امامین انقلاب، شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه این انقلاب در چله دوم خود به سر می‌برد.

سردار فدوی افزود: رزمندگان اسلام به‌واسطه توکل به خداوند در دوران جنگ بعد از مدت کمی بر دشمن پیروز شدند چرا که خدا می‌فرماید «اگر دستوراتی که دادم را اطاعت کنید، شما را یاری می‌کنم.»

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور شهدای بسیار زیاد در تاریخ جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی این است که خداوند به بندگان بی‌شماری توفیق عمل درست به وظیفه را عطا کرد و در ۴۳ سال عمر انقلاب برخی‌ها توفیق انجام درست وظایشان را داشته و شهدای بسیاری توفیق شهادت داشتند.

سردار فدوی با اشاره به مشی و منش الهی شهدا، تصریح کرد: شهید حق بین‌ها برای رسیدن به هدفشان مسیر الهی را انتخاب کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه شهید شدن نسل و سن نمی‌شناسد، افزود: بسیاری از شهدا سال‌های بعد از جنگ متولد شده بودند و جنگ را لمس نکرده بودند، اما شیوه و سیره الهی داشتند و به دفاع از حرم آل الله رفتند و شهید شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دکتر پیر حسین کولیوند را مردی جهادی خواند و گفت: روزهایی که گذشت به تعبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با عارضه‌ یک بیماری وسیع همه‌گیر و بین المللی مواجه بوده و هستیم خداوند متعال ما را موظف کرده است که نسبت به سلامت مردم احساس مسئولیت کرده و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و بسیج امکانات موجود بتوانیم هرچه زودتر این بلا را از سر ملت ایران و ملت‌های مسلمان و همه بشریت کم و کوتاه نماییم، همچنین جا دارد از زحمات دکتر پیرحسین کولیوند تقدیر و قدردانی نمایم که در دوران ایام کرونا، با وجود اینکه خودشان به این ویروس منحوس مبتلا بودند اما از فعالیت های خود غافل نشدند و جهادی عمل کردند.

اقدامات جهادی هلال احمر در مهار کرونا بسیار موثر بود

سردار فدوی اظهار داشت: مدیران، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، کادر درمان و همه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی که در این آزمون دشوار جهاد فی سبیل الله کرده و موجب قدرتمند نمودن یک ملت شدند مصداق بارز مسئولیت پذیری، تعهد انسانی و دینی آنها می باشد که بدون تلاش شبانه روزی صبر و توکل به خداوند متعال این امر مهم محقق نمی گردید.

شایان ذکر است؛ با همکاری مجمع ایثار گران استان گیلان، امدادگران داوطلب مجمع ایثارگران تشکیل شد، همچنین فرزند ارشد زنده یاد سردار محمدعلی حق بین به عضویت افتخاری هلال احمر در آمد. در انتها، لوح یادبودی با عنوان « شما الگوی ما هستید» توسط عضو کانون دانش آموزی به سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha