ساختمان پزشکان طبنا آغاز به کار کرد/ فرصتی منحصر به فرد برای جامعه پزشکی کشور

سردبیر خبرگزاری سلامت از آغاز به کار بخش ساختمان پزشکان در این رسانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)، سید جواد سلیمانی با بیان این مطلب اظهارکرد: ساختمان پزشکان طبنا یکی از محوری ترین فعالیت های رسانه ای با رویکرد متفاوت و متمایز نسبت به بسترهای موجود در این زمینه خواهد بود.

وی با تبیین و تشریح خدمات این بخش از خبرگزاری سلامت به پزشکان و مراکز درمانی افزود: بهره مندی از فرصت حضور در یک رسانه رسمی کشوری که با بیش از ده سال قدمت به عنوان تنها خبرگزاری رسمی حوزه سلامت کشور فعالیت می کند، از مهمترین مزایای سرویس ساختمان پزشکان طبناست.

سلیمانی ادامه داد: در ساختمان پزشکان، علاوه بر معرفی اجمالی پزشکان، مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان های سراسر کشور، به تولید گزارش، یادداشت، مقالات علمی و گفت و گوهای کاربردی نیز پرداخته خواهد شد.

سردبیر خبرگزاری سلامت با بیان اینکه طبنا در بخش ساختمان پزشکان برای هر پزشک یک صفحه اختصاصی در نظر می گیرد خاطرنشان کرد: تفکیک اعضای این بخش بر اساس تخصص با قابلیت جست و جو، امکان دریافت نظرات بیماران و مراجعین و اختصاص لینک کوتاه دسترسی مستقیم به صفحه از دیگر ویژگی های در نظر گرفته شده برای این بخش است.

سلیمانی تصریح کرد: در صفحات اختصاص داده شده به پزشکان، درمانگاه ها، بیمارستان ها و کلینیک ها، شرایط تماس مستقیم با مطب و بهره مندی از سیستم مسیریاب نیز برای مخاطبین و مراجعین فراهم شده است.

سردبیر خبرگزاری سلامت همچنین افزود: بهره مندی از مزایای بخش ساختمان پزشکان طبنا در قالب دو طرح نقره ای و طلایی به جامعه درمانی کشور صورت می گیرد.

سلیمانی گفت: اطلاعات پزشکان و معرفی اجمالی آنان همچنین در صفحات رسمی اینستاگرام و کانال تلگرامی خبرگزاری سلامت منتشر و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

ساختمان-پزشکان-پیش-نمایش.jpg

وی با تأکید بر اینکه طبنا به عنوان تنها خبرگزاری در حوزه سلامت کشور به دنبال انتشار اخبار و مقالات با محتوای کاربردی برای عموم جامعه است، افزود: حضور و معرفی پزشکان در بخش ساختمان پزشکان طبنا می تواند وجه تمایز اساسی معرفی ایشان در یک رسانه رسمی نسبت به سایت های تبلیغاتی و انتفاعی باشد.

سردبیر خبرگزاری سلامت با اعلام اینکه، این خبرگزاری نگاهی صرفاً اقتصادی و انتفاعی به این بخش ندارد خاطر نشان کرد: همکاران ما در گروه ساختمان پزشکان تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای حضور پزشکان و مراکز درمانی در این رسانه سراسری به وجود آورند.

سلیمانی در پایان از پزشکان مراکز درمانی که علاقمند به حضور در بستر فراهم شده ساختمان پزشکان خبرگزاری سلامت هستند خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت خبرگزاری به نشانی WWW.TEBNA.IR مراجعه نمایند و یا به شماره ۰۹۰۳۵۶۲۵۶۵۲ در پیام رسان واتس اپ پیام ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha