ضرورت اتمام دو پروژه مهم پارک-موزه دفاع مقدس و مرکز توانبخشی زنجان تا پایان سالجاری

استاندار زنجان بر ضرورت تکمیل و اتمام دو پروژه مهم پارک-موزه دفاع مقدس استان و مرکز جامع توانبخشی بنیاد شهید استان زنجان تاکید کرد و گفت: با همراهی دستگاه های اجرایی زیربط باید این دو طرح مهم حتما تا پایان سالجاری به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان‌؛ محسن افشارچی در جلسه مشترک شورای فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ، مجموعه فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس را یکی از طرح های مهم و ماندگار استان برشمرد و اظهارکرد: احداث این مجموعه دستاورد بزرگی برای استان است لذا همه دستگاه های اجرایی مرتبط باید در تامین نیازها و تکمیل و راه اندازی این مجموعه مشارکت جدی داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر لزوم همراهی تمامی دستگاه ها در تسریع روند اجرای این طرح، بیان کرد: باید دقت داشته باشیم که با موزه آرایی و طراحی جامع و مفصل این مجموعه، بتوانیم اثری ماندگار و فاخر بسازیم.

استاندار زنجان همچنین درخصوص رفع مشکلات و تکمیل مرکز جامع توانبخشی بنیاد شهید استان نیز اظهار داشت: با همت مضاعف دستگاه های زیربط و تسریع در رفع مشکلات این مرکز، این مجموعه را نیز برای تسهیل در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان باید تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه، بر اهمیت توجه به خانواده معظم شهدا تاکید داشت و گفت: پدران و مادران شهدا مهمان ما هستند و باید در مراقب و خدمات رسانی به آنها اهتمام جدی داشته باشیم.

آیت اله خاتمی تصریح داشت: تکمیل و راه اندازی مجموعه توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حمایت و نگهداری از خانواده معظم شهدا وظیفه و آبروی ماست و باید برای آن تلاش کنیم.

در این جلسه مسئله تعیین مالکیت سند زمین احداث مجموعه توانبخشی بنیاد شهید استان، رفع مشکل تامین آب و دسترسی به فیبر نوری تلفن در پارک-موزه دفاع مقدس، تعیین تکلیف زمین 2.5 هکتاری برای احداث محوطه استقرار ادوات نظامی در موزه دفاع مقدس و نیز حمایت های اعتباری از این دو پروژه شامل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان و سایر اعتبارات مندرج در توافق نامه ها مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha