تکریم و معارفه دادستان شهرستان پاکدشت

آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت صبح سه شنبه با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: توسعه پایدار هر جامعه در سایه افزایش سطح امنیت محقق می‌شود و این امر در شهرستانی مانند پاکدشت با بیش از ۵ هزار واحد صنعتی فعال و  هزاران هکتار اراضی کشاورزی زیر کشت انواع محصولات زارعی و باغی که در آن بخش خصوصی سرمایه مادی خود در مناطق مختلف مستقر کرده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
محسن اردستانی تصریح کرد: اگر تمامی ارکان تأمین امنیت از جمله دستگاه‌های اجرایی، نیروهای انتظامی و نظامی و دستگاه قضا، همچون یک سیستم یکپارچه عمل کنند و نقایص همدیگر را پوشش دهند، قطعا به امنیت پایداری که به توسعه شهرستان منجر می‌شود، دست پیدا می‌کنیم.

وی افزود: دادستان عمومی و انقلاب به دلیل عضویت در شورای تأمین شهرستان، نقش مهمی در افزایش سطح امنیت در جامعه ایفا می‌کند و همکاری با دستگاه‌های اجرایی ، این امنیت پایدار را ارتقاء می‌بخشد.

اردستانی گفت: شهرستان پاکدشت به دلیل نزدیکی به تهران، محل پذیرش سرریز جمعیت پایتخت شده است و قیمت پائین‌تر مسکن و فرصت‌های شغلی پایدار در هزاران واحد صنعتی فعال در شهرستان باعث گردیده که این شهرستان به ایرانی کوچک تبدیل شود.

 فرماندار پاکدشت افزود: علاوه بر این ، وجود بیش از ۱۲۰ هزار تبعه بیگانه در پاکدشت که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و صنعت مشغول به کار می‌باشند، ظرفیتی است که بی‌توجهی به آن ممکن است مشکلاتی را در جامعه به وجود آورد.

وی تأکید کرد: با گستردگی و جمعیت زیاد پاکدشت، این شهرستان با محدودیت‌های در حوزه دستگاه قضایی برخوردار است حال آن که در مقابله با هر نوع ناامنی، انتظارات فقط از دستگاه قضایی است و اگر نارضایتی نیز وجود دارد، به خاطر نبود ساختارهای مناسب در شهرستان است.

اردستانی گفت: نبود دادگاه کیفری یک در پاکدشت دیگر مشکل این شهرستان است که قطعا با تأمین آن می‌توان عملکرد دستگاه قضا را ارتقاء داد و موجب جلب رضایت بیشتر مردم شد.

در این مراسم که با حضور اردستانی فرماندار پاکدشت ، بشیری نماینده مردم شهرستان در مجلس ، شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ، ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان ، مرادی حقگو معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران، علیدادی بخشدار شریف آباد ، خانی بخشدار مرکزی ،شیخ ویسی شهردار پاکدشت ، مرادی فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات احسان باغانی ، محمد حسن پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت معارفه شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha