اختصاص ۹۰ درصد از درآمد شخصی به کودکان بی‌سرپرست

کمک به ایتام از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ محمدرضا غنی‌آبادی، نیکوکار و تولیدکننده موادغذایی مهمان شب گذشته جشن رمضان بود. وی در این برنامه از انگیزه خود برای کمک به ایتام و اهمیت این کار از نگاه پیامبر (ص) صحبت کرد. او همچنین در رابطه با سرمایه خود برای کمک به کودکان بی‌سرپرست سخن گفت.

نیکوکار گفت: من بیشتر درآمد خود را به کودکان ایتام می‌دهم. درآمد من از کارخانه تولیدات محصولات غذایی به دست می‌آورم. در گذشته از سال ۸۳ به واردات محصولات مشغول بودم اما پس از ممنوعیت واردات در کشور در سال ۹۶، به توصیه رهبر معظم جمهوری اسلامی پا در عرصه تولید قرار دادم. من زندگی خود را از زیر خط صفر شروع کردم اما با لطف خدا و دعای پدر و مادرم توانستم کار را به این نقطه برسانم.

غنی‌آبادی ادامه داد: انگیزه من برای کمک به نیازمندان از ابتدای فعالیتم وجود داشت؛ من همواره علاقه داشتم تا فرد مفیدی در جامعه باشم و به دیگران کمک برسانم. در حال حاضر به همراه زنجیره‌ای از دوستان و حامیان حدود چند هزار کودک یتیم را تحت پوشش قرار داده‌ایم. از پارسال که فعالیت‌های نیکوکارانه من در رسانه پخش شد تعداد خیرین و حامیانی که با ما کار می‌کنند افزایش پیدا کرد و توانستیم تعداد کودکان یتیم تحت پوشش را به چند هزار نفر افزایش دهیم. خوشبختانه تعداد این کودکان به صورت روزانه در حال افزایش است. من در زندگی خود نیازمندی کودکان را در اولویت قرار داده‌ام چرا که باور دارم کارهای دیگر در دنیا همیشه وجود دارند و دیر نمی‌شوند اما کمک‌رسانی به کودکان اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند حال هر دو طرف را بسیار بهبود بخشد.

وی افزود: ما همچنین در زمینه درمان کودکان بی‌بضاعت و ایتام فعالیت داریم؛ این کار با تشکیل گروه درمانی شکل می‌گیرد و تمامی فعالیت‌های درمانی این کودکان به صورت رایگان حساب می‌شود. همچنین ما مبلغی را برای این کودکان در نظر گرفته‌ایم که در آخرین روز هر ماه برای آن‌ها واریز می‌شود. سرانه واریزی برای این کودکان بالای ۵۰۰ هزار تومان است و ما سعی داریم همواره این رقم را بالاتر ببریم.

او اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه من در این مسیر همراهان، همکاران و دوستان من هستند که اعتماد داشتند و در این راه قدم گذاشتند. همچنین باید اظهار کرد که کودکان یتیم توسط کمیته امداد به ما معرفی می‌شوند و نیازمندی آن‌ها تایید شده است. برکت کمک به کودکان نیازمند همواره در زندگی من دیده شده به طوری که با همیشه با افزایش تعداد کودکان، میزان درآمدزایی ما نیز افزایش داشته است به طوری که در دوران کرونا ما به صورت دو شیف فعالیت داشتیم و دچار کاهش درآمد نشدیم. همانطور که پیامبر (ص) فرمودند: «بهشت بر حامیان ایتام واجب است» به همین دلیل من از مردم درخواست دارم تا در این راه قدم بگذارند و از این معنویت برخوردار شوند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور نیکوکار بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با محمدرضا غنی‌آبادی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.ش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha