پایش مستمر پروژه ها ی نیمه تمام و بلاتکلیف مدنظر مدیران قراربگیرد

استاندار زنجان تاکید کرد: پروژه های ناتمام و بلاتکلیف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این میان پایش مستمر پروژه ها باید مد نظر  دستگاه ها و مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان ،محسن افشارچی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و  توسعه استان با بیان اینکه پیگیری های مستمر در نظام جمهوری اسلامی معجزه‌ می کند، اظهارکرد: اینگونه نیست که یک کاری به روال بیفتد و سپس اطمینان خاطر داشته باشید به هدف خورده و این را تمام شده تصور کنید.

وی با بیان اینکه چندین پروژه ریز و درشت ناتمام و بلاتکلیف در استان وجود دارد، افزود : بایدبا کسب منابع ملی این موارد به نتیجه نهایی برسد و بنده بصورت سیستماتیک وضعیت پروژه ها را پیگیری خواهم کرد

استاندار زنجان تاکید کرد: این موضوع پروژه های ناتمام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این میان پایش مستمر پروژه ها باید مد نظر  دستگاه ها و مدیران قرار گیرد.

 افشارچی با بیان به اینکه تبصره ۱۸ موضوعی نیست که بانک های استانی از زیر آن شانه خالی کنند، ادامه داد: بنابراین بانک‌های عامل باید برای پیشبرد برنامه های استان همراهی کنند تا رشد و شکوفایی را شاهد باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه چراحجمی از یک پول در حساب دستگاه‌هی داشته باشیم  که نگران باشیم پروژه برایش تعریف کنیم افزود: این موضوع  نگران کننده است و باید از سوی دستگاههای متولی امر بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

افشارچی با بیان اینکه مبلغی بین چند دستگاه به ویژه شهرداران استان در نظر گرفته شده است، افزود: این در حالی است که پروژه های بر زمین مانده بسیاری در این استان وجود دارد که معلوم نیست چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تلاش شد پرونده های سه کارخانه این استان که مالیات پرداخت می‌کنند به استان انتقال داده شود، اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد از سر جمع مالیات استانی این مهم رخ دهد بطوری که تحقق قول آن را امسال دادند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با امکان کار زیربنایی می توان به تکمیل پروژه های نیمه تمام کمک کرد، افزود: بودجه متمرکز بسیاری وجود دارد که قابل مقایسه با بودجه  های استانی نیست که ۸۵ بودجه بخشی و ۱۵ درصد بودجه استانی را شامل می‌شود

افشارچی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ مسوولان دستگاههای اجرایی با وزارتخانه های متبوع برای دریافت اعتبارات بیشتر اظهار داشت: در این خصوص نیز باید اهتمام داشت تا نتیجه مد نظر حاصل شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تفاوت استان به استان در پیگیری های کارهای بخشی به مرکز است، ادامه داد: سازمان صمت استان نیز تا اواخر خرداد امسال گزارشی از اتفاقات رشد اقتصادی را ارائه کند.

افشارچی با اشاره به اینکه از بازوی قدرتمند سپاه استان نیز در پیشبرد کارها استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به فروش اموال مازاد خود اقدام کنند که از محل آن می توان اقدامات خوبی را توسعه استان انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha