سایت ۱۲۳۲ واحدی مسکن مهر پیشوا به شهرداری واگذار می شود

با هدف توسعه شهری، خدمت رسانی به شهروندان و تحقق کاربری ها سایت مسکن مهر پیشوا،طی یک تفاهم نامه به شهرداری این شهرستان واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، خلیل محبت خواه مدیرکل گفت: واحدهای مسکونی این سایت به کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان واگذار شده و ۴۰۰  واحد باقیمانده نیز با متمم جدید تفاهم نامه به ارگانهای خدمات رسان و اقشار محروم و ضعیف جامعه واگذار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون در حوزه خدمات روبنایی دو مدرسه احداث شده و مطالبق قوانین و ضوابط تحویل و تحول سایتها و مصوبات شورای مسکن مقرر گردید که کل سایت به شهرداری واگذار گردد.

محبت خواه در خصوص مفاد تفاهم نامه و صورتجلسه تحویل سایت به شهرداری پیشوا گفت: در اختیار قراردادن چهارقطعه زمین در سایت مذگور با کاربری پارک و فضای سبز با حفظ مالکیت دولت ،ارائه صورت وضعیت خدمات روبنایی توسط شهرداری جهت واگذاری و تهاتر قطعات با کاربری تجاری و قیمت کارشناسی همچنین احداث کلانتری، آتش نشانی ،معابر و فضای سبز با قطعات واگذاری شده مطابق مصوبه هیات نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تایید و تنفیذ سازمان ملی از جمله موارد تفاهم نامه اخیر شهرداری پیشوا و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است.

وی واگذاری کاربری های غیرمسکونی را طبق ضوابط در قبال ارائه طرح و اعتبار مصوب به متولیان اعلام کرد و گفت" در غیر اینصورت در قالب مزایده قطعات به فروش خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha